فوق ماراتن

من از تو هیچ نخواهم جز آنچه بپسندی

من از تو هیچ نخواهم جز آنچه بپسندی

نتوانستن و نخواستن

دوشنبه, ۳۱ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۵۶ ق.ظ

من از نتوانستن نمی ترسم، از نخواستن می ترسم. می ترسم روزی بیاید که دیگر نخواهم جلوتر بروم. نخواهم بیشتر بدانم. نخواهم با کسی هم قدم شوم. نخواهم کسی را ببینم. نخواهم . . .

از نخواستن میترسم. و از اینکه هر لحظه می توانم از خواستن دست بکشم بیشتر می ترسم. . . 

  • نورا

نظرات  (۴)

دقیقا :) 

پاسخ:
امیدوارم در حد ترس باقی بمونه :)

منم می‌ترسم اما بیشتر می‌ترسم که نکنه بلد نباشم ترسم رو مدیریت کنم.

پاسخ:
منکه به وضوح بلد نیستم مدیریت کنم. در بیشتر موارد فکر میکنم بلد نیستم. با اینحال اینم چیزیه که باید بهش فکر کنم. مدیریت ترس. 

چقدر حق گفتید جناب

پاسخ:
الان اینو به چه معنی بگیرم؟ :) 

از خیلی خیلی خوباش

پاسخ:
:)
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
نویسندگان