فوق ماراتن

من از تو هیچ نخواهم جز آنچه بپسندی

من از تو هیچ نخواهم جز آنچه بپسندی

پله هفتم

سه شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۹، ۰۳:۴۲ ب.ظ

دانشگاه امروز برام ادمیشن لتر رو فرستاد و منم امضا کردم و رفت :) البته چون پروگرم مشترک بین دو تا دانشگاهه، بهم گفته باید اون دانشگاه دوم هم بررسی کنی رزومه تو و تایید نهایی رو اونه که میفرسته. و خب امیدوارم اونم مشکلی نداشته باشه. بهم گفتن 1 اسفند هم یه جلسه ی آشنایی داریم و لینکشو برات میفرستیم. 

تو ادمیشن لتر در مورد حقوق و ساعت کاری و چیزایی که فاند پوشش میده هم نوشته بودن (نپرسین چقدر D:). البته خب برای "یک سال تحصیلی" بود نه "یک سال". قبلنم از بچه ها تو گروه ویزا شنیده بودم که اینجوریه، ولی نمیدونم الان اون 3 ماه باقیمونده چی میشه؟ 

من جواب ایمیل ادمیشنو یه ساعت بعد از اینکه برام فرستاده بودن دادم، اولش خواستم دیرتر بدم، گفتم نگن این دختره چقد هوله :)))) ولی خب دیدم نه ممکنه بعدا تو فرایند گرفتن ویزا همین یه روز هم برام مهم بشه و بهتره الکی به تعویق نندازمش. شروع ترم هم 25 شهریوره. 

فقط چون تو سایت دانشگاه خونده بودم که اگه مقطعتون تموم شده، باید برامون ریزنمره رسمی بفرستین. که خب منم در واقع با کارشناسی اپلای کردم و کارشناسیم تموم شده. ازش پرسیدم الان من باید ریزنمرات رسمیمو بفرستم؟ یا تا شروع ترم فرصت دارم که بفرستم براتون؟ 

و سر همین الان مرددم که ترم بعد چیکار کنم، ثبت نام کنم، مرخصی بگیرم، یا انصراف بدم! هرچند انصراف دادن خیلی ریسک بزرگیه قبل از ویزا گرفتن، ولی خب باید ببینم چی میخوان ازم. و بین همین ثبت نام و مرخصی هم هنوز تصمیمی نگرفته م. احتمالا آخرش یه چند واحدی بردارم. نمیدونم. 

بعد این پروگرم ما (دیگه ما شد؟؟ :)) ) گفته بود مینیمم 6.5 میخواد برا آیلتس. ولی الان اون قسمت حقوق و شرایطشو نگاه کردم. یه جاش گفته بود حداقل باید نمره اسپیکینگ 7 باشه که اجازه TA بودن به دانشجو بدیم. و خب واقعا ازین نظر لطف خدا بود که اسپیکینگم دقیقا 7 شده. چون میدونم خیلی هم خوب نبودم توش. و این مدت باید زبانمو بهتر هم کنم که لنگ نزنم. 

فکر کنم بالاخره کم کم داره اون حس غربت و دلتنگی و اینا سراغم میاد. کم کم دارم به غصه هایی که ممکنه اونور بخورم، تنهایی هایی که باید بکشم و لحظه هایی که ممکنه از دست بدم هم فکر میکنم. البته نه خیلی شدید. بهشون اروم اروم و ملایم فکر میکنم که هم از این روزا لذت ببرم و هم آمادگیشو پیدا کنم و برای مقابله با سختیا هم آماده شم. 


خدایا ولمون نکنی :) 

  • نورا

نظرات  (۱۱)

به سلامتی، عالیه!

پاسخ:
سلامت باشید :)

ذوق می نمایم🙂

 

وقتی تو یه مسیری قدم برمیداری خود راه خودش هدایت میکنه. مثل همین مسیر ادمیشن گرفتن.

پاسخ:
*-*

آره الان دقیقا همین حسو دارم. منتظر پله های بعدی ام. 
  • دخترمعمولی
  • چه عالی :).

    پاسخ:
    :)

    چه عالی موفق باشی🌻😊🌿

    پاسخ:
    ممنونم :)

    اصلا فرصت نشد بهت تبریک بگم برای آیلتس، و اصلا برا همه اینا :)) ولی نوش جونت باشه و خسته نباشی. استیکرم سر فرصت در خدمتما :))

    پاسخ:
     تبریک شما رو در هر زمان پذیراییم :)))) مچکرم عزیزم
    اره بذار خودم امتحانام تموم شه مزاحمت میشم D:
  • محبوب حبیب
  • تبریک میگم حسنا جون :)

    چه خوب داره همه چیز جور میشه

    پاسخ:
    ممنون محبوب جان. آره دیگه تقریبا اوکی شده همه چیز :)

    من تازه اومدم و خوشحالم اولین پستی که ازتون میخونم چنین چیز خوبیه! ایشالا که موفق باشین همیشه و همیشه پر از خبر و اتفاق خوب خوب!

    پاسخ:
    خوش اومدین *-*
    ممنونم انشالله برای شما هم 

    به سلامتی انشاالله 

    پاسخ:
    سلامت باشی :)
  • زندگی در خیابان بیست و چهارم
  • خیلییی مبارکه بابا :)) 

    پس دیگه فقط مونده غول مرحله اخر :ویزا 

    که ایشالا اونم با خوبی و خوشی میگذره . دیگه از الان لبخندهاتو تو خارجه بزن حسنا جون :))) 

    مبارکه کلی💗

    پاسخ:
    بله بله تقریباً. هرچند همچنان دانشگاه دوم برام پذیرش نفرستاده. 
    انشالله که همینطور باشه و به خوبی و خوشی بگذره. 
    :))))

    تبریک میگم، امیدوارم همه چیز نرم و آهسته و خوب پیش بره :)

    پاسخ:
    ممنونم :) انشالله
    نرم و آهسته رو خوب گفتی. من واقعا از چیزایی که آهسته جلو میره خوشم میاد. 

    عاالیه. تبریک فراوان حسنا جان. به امید شادی ها و موفقیت های فراوان برای تو. :)

    پاسخ:
    ممنون عزیزم. انشالله خودتم هرجا هستی موفق باشی
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    آخرین نظرات
    نویسندگان