فوق ماراتن

من از تو هیچ نخواهم جز آنچه بپسندی

من از تو هیچ نخواهم جز آنچه بپسندی

حسنا به چند سوال پاسخ می‌دهد

سه شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۹، ۱۰:۵۴ ق.ظ

1. راست دست هستین یا چپ دست؟

راست دستم. 

2. نقاشیتون در چه حده؟

زیاد خوب نیست. تو کشیدن چیزایی که تمرین کرده‌م خوبم ولی به طور کلی نه. 

3. اسمتونو دوست دارین؟

آره. البته من دو اسمه هستم. و خب زندگی کردن با دو تا اسم یکم احساس آدمو نسبت به اسمش کمرنگ میکنه. چون همه ازت میپرسن کدومشو بیشتر دوست داری؟ و من با اینکه اسم غیرشناسنامه‌ایمو بیشتر دوست دارم و خودم خودمو به اون اسم صدا میزنم تو ذهنم؛ هیچ وقت خودمو به این اسم معرفی نمیکنم ( مگر در موارد اندکی)، چون نمیخوام فکر کنن این اسمیه که خودم برا خودم انتخاب کردم و کنار کسایی قرار بگیرم که مثلاً اسمشون یه جیز معمولیه میان یه اسم عجیب و (مثلاً) باکلاس رو خودشون میذارن. ترجیح میدم فقط آدمایی که باهام صمیمی‌ترن خودشون بعد از یه مدت اسم دوممو بفهمن ( مثلا ببینن مامانم به این اسم صدام میزنه). و الان دیگه برام یه حالت اسم رسمی / اسم غیررسمی به وجود اومده و اگه کسی که صمیمی نیست باهام به اسم غیررسمی صدام بزنه یه جورایی ناراحت هم میشم. ( خوددرگیری دارم؟ :))) ) 

ولی اسمامو دوست دارم. بله. 

4. شیرینی یا فست فود؟

اگه چرب نباشه فست فود. وگرنه هیچ کدوم. زود دلمو میزنن هر دو. 

5. دوست دارین قد همسر آیندتون چند سانت باشه؟ (سانت بگینااا)

من خودم قدم ۱۷۸ سانته؛ ولی بالای ۱۷۵ رو باهاش کنار میام :))) 

6. عمو یا دایی؟

فرقی نداره

7. خاله یا عمه؟

خاله‌هام با ما صمیمی‌ترن، ولی عمه‌هامم بدی‌ای در حقمون نکرده‌ن D: 

8. عدد مورد علاقتون؟

1, 6 , 7 

9. اولین وبی که زدین رو حذف کردین؟

یادم نمیاد چی بوده و اصلا توی کدوم سرویس بوده. من تو همه سرویسا برا امتحانم شده یه دور وبلاگ ساخته‌م، و بیشتر اونا کلا خودشون پوکیده‌ن. 

10. تو بیان با کی بیشتر از همه صمیمی هستین؟

فکر کنم صبا

11. بابا و مامانتون تو بیان کیه؟

صبا چند باری گفته منو به فرزندی میپذیره ولی به نظرم هنوز زوده که بچه‌دار شه

12. رو جنس مخالف کراشی؟

آره ولی در حد چند ثانیه و مسخره‌بازی با دوستام :))) ولی کلاً آره خب یه آدم خوشگل ببینم ممکنه یهو بی‌اراده بهش زل بزنم 

13. مترو یا قطار؟

مترو تمیزه، سریعه و کولر داره، اگه جا گیرم بیاد هم که عالیه! ولی خب کلا یکم از زیرزمین میترسم. قطار هم دوست دارم. مخصوصاً اگه سفر طولانی باشه و توش کتاب بخونی. 

14. به نظرت شادی یعنی چی؟

شاید یه چیزی نزدیک به رضایت از خود. 

15. سه تا از صفاتت؟

باادبم D: (کسی فکر نکنم حتی فحشی حتی در حد "بی‌ادب" از دهن من شنیده باشه)  منظمم و دلم میخواد همه چی جای مشخصی داشته باشه

دیر میفهمم ( D: ) نمیدونم چرا، گیراییم کم نیست ولی همه چیزو دیرتر از بقیه میفهمم و شاید بخاطر اینه که هنوز بچه‌ام یا نسیت به آدما خوشبینم همیشه. نمیدونم. 

16. اگه می تونستی هویتت رو عوض کنی دوست داشتی جای کی باشی؟

دوست داشتم بتونم طی‌الارض کنم :))) ولی همینی هستم خوبه. و نمیدونم تاثیر فیلمای کره‌ایه یا چی، ولی هر کسی رو میبینم احساس میکنم اونم منم ( متوجه میشید؟)، حس میکنم من ممکنه تو قالب‌های دیگه و زمان‌های دیگه هم زندگی ‌کرده باشم و حتی بکنم ...

17. الان از چی ناراحتی یا چی اذیتت می کنه؟

از بی پولی :))) نداشتن استقلال، از کرونااااا 

18. به چی اعتیاد داری؟

گوشیم احتمالاً. البته واقعا اگه بخوام راحت ازش جدا میشم، ولی احساس میکنم یکی از دلخوشیای بزرگمه و نمیخوام ازش جدا شم. 

19. اگه می تونستی یه جمله بگی که کل دنیا بشنوه چی می گفتی؟

یه سوت میزدم میگفتم من اسرافیلمممم، آن موعدی که وعده داده بودیم فرا رسیده است :)))) ملت یکم برگاشون میریخت. 

ولی خب مشکل دنیا نشنیدن نیست، این هویتشه. من سعی ندارم دنیا رو عوض کنم. 

20. پنج تا چیز که خوشحالت می کنه؟

پول 

یه کاری رو به اتمام برسونم

یه کاری کنم و فیدبک مثبت بگیرم 

آشپزی کردن

بیدار شدن قبل از بقیه، وقتی هنوز خوابن و سکوت برقراره

21. اگه می تونستی به عقب برگردی چه نصیحتی به خودت می کردی؟

نمیدونم. شاید بهش میگفتم عجول نباش، صبر کن، دنیا هنوز خیلی چیزا داره که بهت نشون بده‌ 

22. چه عادتها و رفتارهایی دارین که باعث آزار بقیه است؟

کسی باهام حرف میزنه جواب نمیدم، یا بعد از ده دقیقه جواب میدم. و رو اعصاب همه‌ست. نمیدونم ولی آخه بیشتر وقتا تو دلم میگم "خب به من چه!"، یا "وایستا کارمو کنم بعد جوابتو میدم"، یا "الان چی بگم؟" 

کلا نمیدونم وقتی یه نفر یه جمله خبری میگه باید چجوری صحبتو ادامه بدم. مغزم فقط میگه "خبر دریافت شد"

23. صبح ها اگه مامان بابات بیدارت می کنن، چه جوری این کار رو انجام میدن؟

 نه کسی بیدارم نمیکنه. موقعی مدرسه میرفتم مامانم میگفت پاشو ساعت مثلا هفت شد. 

24. کراشاتون تو مدرسه؟

اونموقع نمیدونستم کراش چیه اصلا. رو کسی هم کراش نداشتم فک کنم. یادم نمیاد زیاد. 

25. تا حالا شده به یکی اشتباهی پیام بدین و دردسر بشه؟

آره. به یکی از همکلاسیای پسرمون اشتباهی پیام دادم، و پیامه خب خیلی محبت آمیز و صمیمی بود :))) البته تابلو بود که اشتباه بوده پیامم. اونم استوری کرده بود اسممو پاک کرده بود، نوشته بود یکیم نداریم بهمون پیام محبت آمیز بده :)))) ولی نه دیگه دردسر نشد.

26. یه جمله تاثیرگذار برای مخ زنی؟

من اصلا حس کنم کسی داره مخ‌زنی میکنه فاصله میگیرم و اخم میکنم. بنابراین احتمالاً موثرترین جمله مخ‌نزدن باشه :))) مخ اگه مخ باشه زده نمیشه آخه. اون مغز معیوب باید باشه که گول بخوره. 

27. چه فرقی بین شما تو فضای مجازی با اونی که تو واقعیت هستین، وجود داره؟

تو واقعیت خیلی بداخلاق‌ترم. معمولاً آدمای دور و برم خیلی با احتیاط باهام حرف میزنن یا حتی ترجیح میدن بهم حرفی نزنن. البته من نمیخوام بداخلاق باشم، ولی رفتارای بقیه رو اعصابمه بیشتر اوقات. مخصوصا وقتی دارن تظاهر میکنن و فکر میکنن کسی نمیفهمه. 

و اینکه تو واقعیت خب ساکتم و اینجا پرحرف. 

و من اینجا خیلی خودمو ابراز میکنم، ولی تو واقعیت سعی میکنم همرنگ جماعت باشم. زیاد حوصله‌ی مخالفت کردن با بقیه رو ندارم. 

28. یه دروغی که اینجا به ما گفتین؟

فکر نمیکنم دروغی گفته باشم. شایدم گفته‌م 🤔 یادم نمیاد ولی

29. تو بیان چند تا اکانت دارین؟

همین فقط

30. اولین دوستتون تو بیان؟

فکر میکنم مهناز

31. چند بار تو وبتون **ناله گذاشتین ( من خودم سانسورچی اعظمم)

اصولا من کارکرد وبلاگ رو همین میدونم :)))) یه جایی که آدم حرفاشو بزنه و خالی شه. بنابراین حتماً خیلی زیاد. 


++ ممنون از دعوت مهناز ^-^ 
++ همه‌ی کسانی که کامنت میذارن رو به این چالش دعوت میکنم 


  • نورا

نظرات  (۸)

سلام

کسی که دعوت به چالش بشه همین سوالارو جواب میده ؟؟؟

پاسخ:
سلام. بله بله :) 
جوابت به سوال ۳ دقیقا حرف منه و تاحالا ندیده بودم کسی اینقدر درکم کنه!
واقعا خوشحال شدم :)


مخصوصا برای من علاوه بر رسمی غیر رسمی مسئله ی اسم مذهبی غیر مذهبی هم هست. حالا بیا ثابت کن من خودم اسمم رو عوض نکردم و هردوش انتخاب والدینم بوده :/

خیلی فرساینده است!
پاسخ:
وای آره فقط خود دو اسمه‌ها درک میکنن :))) 
دیگه مردم هر کار کنی یه چیزی رو میخوان قضاوت کنن، من به خیلیا میگم اصلا مهم نیست چی صدام کنین، هر کدومشو بگین من سرمو برمیگردوندم D: 

۵. ماشاالله حسنا قدت چه بلنده :) 

۱۵. منم اهل نظمم و گاهی حتی به شکل وسواس گونه ای جلوه می کنه :/

۲۷. این چیزی که نوشتی یه قسمت پررنگی از منم هست! 

 

مرسی از خودت که نوشتی ؛)

پاسخ:
بزنم به تخته :))) تازه من تو فامیلمون معمولی حساب میشم! ولی اره وقتی بیرون از جمع فامیلامونم قدم به چشم میاد. 
من سر همه چی هم منظم نیستم. مثلا فولداری کامیپوتر باید مرتب باشه، یا مثلا لباسا به ترتیب رنگشون چیده شده باشن، ولی ازونایی نیستم که هرروز تختمو مرتب کنم. نمیدونم این چه مدلی محسوب میشه D: 
احساس میکنم اینجاییم که مکمل بخش بیرونیمون باشیم گاهی. 

*-* 
  • سَیِّده ...
  • ری اکشن من وقتی موارد ۲,۳,۵,۱۴,۱۷,۱۸,۲۱,۲۶,۲۷ و می خوندم:منم...ایول...:))... عه منم....اره دقیقا...همینه...این چقدر منه :/

    پاسخ:
    من برم ببینم شماره ها چی بودن D: 

    راستی برای سوال3 لینک دادم به همینجا

    یادم رفت اجازه بگیرم

    اجازه هست دیگه؟

    پاسخ:
    بله اشکال نداره :) 

    ۱۰ - عزیزدلمی

    ۱۱- من از نظر بیولوژیکی هم می تونستم مامان واقعیت بشم. الکی از زیرش در نرو. من تو رو دختر خودم می دونم دختری که خیلی هم باهاش دوستم :*

     

    می دونی که من اهل چالش وبلاگی نیستم پس ببخشید که انجامش نمیدم :)

    پاسخ:
    باشه مامان :)))))) 

    نه بابا دلبخواهیه دیگه ;) 

    منم دو اسمی‌ام :)) و دقیقا معمولا به کسی نمی‌گم چون فکر می‌کنن من خودم عوضش کردم و از این خیلی بدم میاد :)) ولی اگه بخوام کسی بدونه ماجرای دو اسمی بودنم رو براش تعریف می‌کنم و خرسند می‌شم :)) ولی خب کاش دو اسمی نبودم. منم می‌خوام شرکت کنم خیلی خوشم اومد از جوابای تو :))

    پاسخ:
    تقصیر اوناییه که اسمشونو خودشون عوض میکنن :))) 
    بیا برام تعریف کن پس *-* 
    Yaay! منتظر پستت هستیم B: 

    داشتم کامنت‌ها رو می‌خوندم و فکر نمی‌کردم همه‌مون (اغلبمون) تو سوال ۳ هم‌درد باشیم:)))

    جوابات خیلی خوب بودن حسنا، وسوسه شدم شرکت کنم:]

    پاسخ:
    منم فکر نمیکردم اینهمه دو اسمه داشته باشیم D: این چه کاریه با بچه‌ها میکنن آخه.
    وسوسه خوبیه :)))) 
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    آخرین نظرات
    نویسندگان