فوق ماراتن

من از تو هیچ نخواهم جز آنچه بپسندی

من از تو هیچ نخواهم جز آنچه بپسندی

وقایع اتفاقیه

چهارشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۹، ۰۲:۴۶ ق.ظ

دیروز صبح بر خلاف همیشه نصف شب بیدار بودم و دیدم یه ایمیل اومد برام! اولش اصلا دقت نکردم به عنوانش، بعد باز کردم دیدم نوشته با درخواست شما برای waive کردن اپ فی موافقت شده *-* در واقع یه استادی بود که گفته بود بهم ایمیل بدین اگه صلاحیتشو داشته باشین (؟) براتون اپ فی رو پرداخت میکنم. بعد من فرم اپلایو پر کردم و بهش ایمیل دادم که این رمز و نام کاربریمه، میتونی پرداخت کنی. ( یعنی خودش اینجوری گفته بود). بعد دیگه خوابیدم صبح دیدم ایمیل داده من نمیتونم پرداخت کنم اینجا گزینه پرداخت انلاین نداره و فکر کنم چون دانشجوی ایرانی هستی کلا برا همه ایرانیا ویو میشه خودبخود. من سایت دانشگاه رو چک کردم دیدم بله نوشته برای ایرانیا ویو میشه ولی مهلتش تا 1 دسامبر بوده. یعنی فکر کنید مثلا من اگه مثل همیشه بیدار میشدم اصلا نمیدیدم ایمیلو و مهلتشم رد میشد ( به ساعت اونا). 

خلاصهههه! ولی چون حرفی از پذیرش و اینا نزده بود، پرسیدم میتونم اسم شما رو توی sop بیارم؟ گفت آره مشکلی نداره. و امروزو باید بشینم حسابی رو sop کار کنم که معدلم و بکگراند نامرتبطمو بپوشونه. 


بعد من یادتونه گفته بودم جایزه ادبی مشهد شرکت کردم؟ برا شعر. (گفته بودم؟). از یه طرف اینستاگرامم رو حذف کرده م که درس بخونم. ولی دوستم که تو بخش روایت نگاری شرکت کرده بود، چند روز پیش گفت اسامی منتخبا اومده و اسمش تو منتخبا هست. منم هی منتظر بودم اسامی شعر هم بیاد گاهی با همین وب میرفتم نگاه میکردم. و دیروز یه اتفاقاتی افتاده بود که حالم خیلی بود. یهو نصف شب همون دوستم پیام داد گفت بیاااااا ببین اسمت هست *-* و فقط خدا میدونه چقد خوشحال شدم. امیدوارم حالا برنده هم بشم :)))) 


پاسپورتم هم به دستم رسید و دیگه میتونم آزمون دولینگومو بدم. 


استادی که گفته بودم سرمون کلاه گذاشته، حالا یه فایل "حفظ اسرار" هم فرستاده که امضا کنیم :/// چه رویی داری تو آخه؟ اول قرارداد ما رو بده، بعد حفظ اسرار بفرست! بعد از طرفی، من به سه تا ریکام نیاز دارم. یکی از کسایی که عمرمو پیششون تلف کردم خب همین بود، که گفته خودت بنویس بده من برات ارسال کنم :)) بعد یه استاد دیگه که بقیه عمرمو پیشش تلف کردم هم بهش ایمیل دادم و جوابمو نمیده :))) یه استاد دیگه ای هم که باهاش کار کردم تازه اومده و هنوز هیئت علمی نیست و ایمیل وابسته به دانشگاه نداره :)))) خدایا لطفا به این مورد هم رسیدگی شود! 



  • نورا

نظرات  (۱۳)

سلام حسنا (:  .

حتما رسیدگی می شه. بنده هم به کائنات می سپارم هواتو بیشتر داشته باشن :دی  .

کیف کردم از خوشحالیت حسنا (:  چقده خوبه اوضاع خوب پیش بره.

پاسخ:
سلام عزیزم :)

روزها بالا پایین داره ولی سعی میکنم بالاها رو اینجا برا خودم بنویسم که یه روز اگه ناامید بودم بیام ببینم چقدر تو اوج ناامیدی میتونه اتفاقای خوب بیفته. 
:)))) کائنات به بخش دعا فراخوانی شوند لطفا

  • سربازِ روزِ نهم
  • سلام
    یه رفیقی دارم بعد از 14 سال از فرانسه برگشت

    همیشه تعجب می‌کردم که چطور می‌تونه از واژه‌هایی که در عرفِ زبان فارسی نیست، استفاده نکنه! تازه بعضاً واژه‌هایی  که در عرف ورودش به زبان فارسی پذیرفتنی هم بود، تو ادبیاتش نبود.

    اخیراً یه کتاب از زبان فرانسه ترجمه کرد که جایزه بهترین ترجمه رو توی جشنواره‌ای برنده شد و صدا کرد

    وقتی نگاه کردم به شیوایی ترجمه‌اش؛ دیدم دلیل اینکه زبونش خیلی فارسیه حتی فارسی‌تر از ما، به خاطر تسلط زیادش به زبون دومیه که بلده و اینکه می‌دونه جایگاه هر کلمه توی زبان فارسی کجاست

    بعداً فهمیدم این کُنِش رو برای زبان انگلیسی و عربی هم داره و به اینها هم مسلطه. مخاطبانِ اون بنده خدا، کلامشون با هر کدوم از این 4 زبان باشه متوجه نمیشن این رفیق ما زبان دیگه‌ای هم بلده

    پاسخ:
    بله موافقم تسلط خیلی مهمه. ولی وقتی درگیر یه چیزی هستی و تو زبان فارسی همچین فرایندی نمیشناسی، انگار زبان حول اون چیز برات شکل میگیره در ارتباط با بقیه. یعنی من اگه بنویسم مثلاً "هزینه ثبت نام" ، دوستم یه لحظه فکر میکنه میگه چی؟ میگم هیچی بابا همون اپ فی. و من کم کم ترجیح میدم همون انگلیسیشو به کار ببرم.
    هرچند من خیلی سعی میکنم بازم فارسی حرف بزنم D: در اینجور موارد خیلی نمیخوام سختگیری کنم. 

    چقدر عالی! امیدوارم کارها همیشه خوب پیش برن و مشکلات یکی یکی حل بشن :) 

    sop یعنی چی؟ Standard Operating Procedure؟ در مورد چی می‌نویسی؟

    پاسخ:
    مچکرم! انشالله هرچی خیره
    Statement of purpose -  انگیزه‌نامه 
    در مورد اینکه چرا میخوای این رشته رو بخونی، هدفت کلاً چیه، قبلاً چه کارایی کردی، به طور خلاصه باید به این سوال جواب بدی که "چرا ما باید تو رو قبول کنیم؟" 
  • دخترمعمولی
  • چقدر همه چیز داره خوب پیش میره برات، خیلی خوشحال شدم :). یوهووووو :) :) :).

    پاسخ:
    آره خودمم باورم نمیشه چطور داره روزا میگذره! فقط میبینم یهو حل میشه همه چی. 
    مشکل ریکام هم همین الان حل شد D: دیگه قبول بشم یا نه رو خدا میدونه! 


    ++ ببخشید که اینروزا خیلی سرم شلوغه و زیاد به وبلاگاتون نمیرسم سر بزنم. قول میدم بعد از این اشدالاوقات جبران کنم :)) 
  • سرکار علیه
  • وااییی *-* منم خوشحال شدم که فهمیدم اسمت بوووددد جیییییغغغغغغ

    پاسخ:
    🙈🙈🙈 منم همین حالتو داشتم 😁

    چقدر خوشحال شدم که برای بچه های ایرانی اتوماتیک ویو بود.

     

    همیشه اولاش سختتر هست. وقتی شروع بکنی خیلی چیزا خودشون خود به خود جلو میرن. 

     

    ایشالله که بهترین ها برات پیش بیاد دخمل گلم :*

    پاسخ:
    آره. نمیدونم دقیقه نودی چی شده که این تصمیمو گرفتن ولی خب خیلی خوب شد.
    واقعا همینطوره. امیدوارم هرچی خیره پیش بیاد. 

    خیلی دوس دارم ببینم چه مراحلی رفتی و چیکارا کردی و چه چیزایی این وسط بوده که ازشون پشیمون شدی و برگردی عقب جبرانشون میکنی چون من یجورایی 4 سال پیش تو هستم

    و خب عمیقا از ته ته ته ته ته قلبمممم یه دنیا خوشحالم که همه چیز داره به خوبی و خوشی پیش میره

    امیدوارم زودتر همه چی تموم شه و به خواستت برسی و همچنین بهترینا رو برات ارزو میکنم قشنگم ❤

    پاسخ:
    تنها چیزی که ازش پشیمونم معدلمه :))) هیچی به این اندازه مهم نیست. 
    ممنون عزیزم. انشالله خودتم موفق باشی 💖

    به جز بالا نگه داشتن معدل و تقویت زبان چیز دیگه ای نیست؟ :)

    پاسخ:
    تجربه کار با استادا که برات ریکام خوب بنویسن :) 

    اها مرسییی

    پاسخ:
    🙌💖

    تبریک میگم. برای کانادا اقدام کردی الان؟ این اتوماتیک ویو فقط برای دکترا است؟ میشه لطف کنی نکات ریز و کاربردی اپلای کردن را تو پست هات بگنجونی. موفق باشی

    پاسخ:
    هنوز که هیچی مشخص نشده D: بله کانادا. نه فقط اون دپارتمانی که من میخواستم این گزینه رو داشت. مثل اینکه یکی از ایرانیای همونور اینو اهدا کرده بهشون یا همچین چیزی. 
    الان نه راستش، ولی اگه پذیرش گرفتم میام میگم :))) چون الان نمیتونم بفهمم درست و غلط چیه
  • محبوب حبیب
  • به به :) درهای موفقیت به روت باز باشن همیشه و پله ها رو با سرعت طی کنی. 

    پاسخ:
    ممنون مجبوب جان. انشالله *-*
  • آوای درون
  • سلام. امیدوارم پذیرش خوبی در انتظارتون باشه و استرس این روزهاتون را بشوره ببره. یک سوال. معدل چند خوب به حساب میاد؟ بین 16 تا 17 پایین حساب میشه؟

    پاسخ:
    سلام :) ممنونم عزیزم
    متوسط حساب میشه. معدل خوب هرچی بیشتر بهتر دیگه. بهتره معدلتون بالای 18 باشه و جزو 10% اول کلاس باشید تا به راحتی رقابت کنید. 
    ولی اینجوری هم نیست بگم بین 16 تا 17 بده. متوسطه. 
  • آوای درون
  • ممنون از پاسختون

    پاسخ:
    :) خواهش میکنم
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    آخرین نظرات
    نویسندگان