فوق ماراتن

من از تو هیچ نخواهم جز آنچه بپسندی

من از تو هیچ نخواهم جز آنچه بپسندی

صبح روز دوم

دوشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۲۲ ب.ظ

احساس خوبیه وقتی تنها تنها راه میرم و به بالا اومدن خورشید نگاه میکنم

امروز یه پاکت خیلی بزرگ توی سطل زباله بود. روش یه سری نوشته داشت. ولی یه جوری مچاله شده بود که دو تا O شبیه دو تا چشم شده بودن برا سطل زباله و اون تنها کسی بود که امروز با من بود. با یه کلاغ که افتاده بود به جون ظرف غذا و باقیمونده هاشو میخورد وسط زمین چمن

یاد این جمله میفتادم که میگه 


“Study while others are sleeping; 

work while others are loafing;

 prepare while others are playing;

 and dream while others are wishing.”

یه چیزی درونم میگه اگه میخوای "یه روزی" موفق باشی، باید "امروز" مثل آدمای موفق زندگی کنی


و یه تجریه ی خیلی خوبی که داشتم، من در حد 10 الی 15 دقیقه فقط با سرعت راه میرم کار خاصی نمیکنم، ولی هرروز که از دانشگاه میومدم خونه به حدی خسته بودم که فقط میفتادم میخوابیدم و حالا مگر اینکه به زور آشپزی و کارای سبکتر خودمو تا شب نگه میداشتم. دیروز که اومدم خونه نه تنها خسته نبودم هنوزم انرژی داشتم، و شب هم خیلی خیلی بهتر خوابیدم. بیچاره سلولام اکسیژن نیاز داشته بودن D:




  • نورا

نظرات  (۶)

اصولا وقتی کاری که بقیه نمی کنند رو انجام بدی حس خوبی داره.

 

یادمه اون موقع ها که دانشجوی ارشد بودم، صبح جمعه ها با دوستام می رفتم کوه، کلی خوش می گذرونیدیم و صبحونه هم خورده بودیم وقتی برمی گشتم هنوز هم اتاقی هام خواب بودن، یعنی لذت دیدن اون صحنه از کوهنوردی بیشتر بود :))

پاسخ:
D: آره قبول دارم. یه حس خبیثانه شاید به نظر برسه، ولی خب من واقعاً خوشحال میشم بقیه هم اینکارو کنن در عین حال نمیتونم هم منتظر بقیه بمونم

کاملا درسته اینده نتیجه امروزمونه ..

هرچی بکاریم همونو درو میکنیم 

پاسخ:
میدونی حتی فراتر از اینکه آینده نتیجه‌ی امروزه؛ بلکه امروز همون آینده‌ست و آینده همین امروزه. 
فرق زندگی هدف محور و مسیر محور شاید همینجا باشه. قرار نیست درو کنیم که خوشبخت بشیم، خوشبختیم چون میکاریم. و درو میکنیم به شرطی که چیزی بکاریم

سلام (: , پیاده روی صبحگاه منظورت؟!.

پاسخ:
سلام :) بله
#هکسره

هشتگ چی چی؟! =| .

 

پاسخ:
* پیاده روی صبحگاه منظورته؟
* پیاده روی صبحگاهه منظورت؟

ه نذاشته بودی :) 

* #هکسره!.

* #ه_کسره! . D; فاصله نبود بینشون برای همین متوجه منظورت نشدم.

ای بابا!! آره "ه" رو جا انداختم! =/ اشکال نداره!!! ^_- .

پاسخ:
D: 👌

واااای

منم دلم میخواد واسه همه افتادی ک هکسره رو رعایت نمیکنن ی دور هشتگ هکسره بزنم! :))

 

جدا انقد تاثیر داره؟؟ پیاده روی صبحگاهی رو میگم

چه جالب

واقعا فکر نمیکردم اینجوری باشه

اتفاقا فکر میکردم انرژی آدمو همون اول صبح تخلیه میکنه 

پاسخ:
D: ازین به بعد بزن

به من خیلی واقعاً انرژی میده. حالا شاید برا بقیه اینجوری نباشه نمیدونم. یعنی الان برا صبح شدن و بیدار شدن ذوق دارم، نمیگم وای بذارین یکم بیشتر بخوابم :)))) 
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
  • ۸ ارديبهشت ۰۳، ۱۵:۱۱ - 🌺آسیــ هــ💚
    مرسی .
نویسندگان