فوق ماراتن

من از تو هیچ نخواهم جز آنچه بپسندی

من از تو هیچ نخواهم جز آنچه بپسندی

استاد ف ۱

سه شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۵۳ ق.ظ

امروز رفتم کتابای کمبریدج آیلتس رو خریدم و باید تا آخر آذر آزمونو بدم که به ددلاینا برسم. اساتید مورد علاقه‌م رو هم بالاخره پیدا کردم. اولش میخواستم دوباره از لیسانس بخونم، ولی خب چون لیسانس داشتم بهشون ایمیل دادم و بهم گفتن نه نمیتونی برا لیسانس اقدام کنی. 

بعدش به یه دانشجوی ایرانی استاد ف پیام دادم و پرسیدم آیا دانشجو میخواد و فاندش چجوریه، گفت امسال سرش شلوغ شده مطمئن نیستم دانشجو بخواد، از بیوتک هم تا حالا دانشجو نگرفته، ولی بازم به خودش ایمیل بزن. ولی گفت نگران فاند نباش، به همه دانشجوهاش فول فاند میده اگه قبول کنه. 

و بالاخره امروز جرات کردم و به خود استاده پیام دادم و شرایطمو توضیح دادم. گفتم من پایه ریاضیم قوی نیست اندازه یه دانشجوی ریاضی، ولی به این فیلد علاقه دارم و فلان کورسای مرتبطو هم گذروندم و اینا. امییییدوارم بهم جواب بده. 

با اینکه خیلی کاراشو دوست دارم، تا حالا جرات نکرده‌م به خدا بگم خدایا اینو جور کن. چون واقعاً نمیشه فهمید اخلاقش چطوره، آیا برا ارشد سنگینه برام، از پسش بر میام و کلی چیز دیگه که آدم نمیتونه بفهمه چی به صلاحشه. 


فعلاً همینکه ایمیل زدنو شروع کردم خوشحالم. تا بقیه‌ش چی بشه ...

  • نورا

نظرات  (۵)

ایشالا که به بهترین‌ها برسین

کسایی که این مسیرو طی کردن، بعدش میگن مسیر شیرینیه :)

پاسخ:
امیدوارم واقعاً همینطور باشه. ولی کلاً تلاش کردن برای یه چیزی حس خوبی داره‌. 
  • سرکار علیه
  • به خدا بگو هرچی صلاحه پیش بیاد خب :)

    + فاند چیه؟

    پاسخ:
    آره دیگه همینو میگم D: 
    + پول. کمک هزینه. 

    دست و جیغ و هورررا بخاطر استارت ایمیل زدن. 

    پاسخ:
    امیدوارم یه نفر منو بگیرهههه :))))
  • غریبه ‌‌‌‌
  • ان شاءالله هرچی خیره. 


    حتی برای ما که میخونیم شور و انرژی و خوشحالی داره :) به خصوص که من میمیرم برای هرچی فعالیت مرتبط با درس و علم و ایناست

    یه همت کنم برگردم به درس و دانشگاه، بیشتر میتونم با این فعالیت ها و نتیجه های شادی آفرینشون همراه باشم 😇

     

    + یه نفر منو بگیرهههه 😅😅 ایهام جالبی داشت 😂

    پاسخ:
    آره انشالله

    چه خوب ^-^ پس امیدوارم خبرای خوب بشنوم و شور و شوق بیشتری در بلاگ بدمم
    همت کن عزیزم. همت قوی دار.

    + :)))))) نخیرم هیچم ایهام نداشت 

    گوووود لاک

    پاسخ:
    تنکیووو 
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    آخرین نظرات
    • ۸ ارديبهشت ۰۳، ۱۵:۱۱ - 🌺آسیــ هــ💚
      مرسی .
    نویسندگان