فوق ماراتن

من از تو هیچ نخواهم جز آنچه بپسندی

من از تو هیچ نخواهم جز آنچه بپسندی

پله ی اول

چهارشنبه, ۳ دی ۱۳۹۹، ۰۲:۱۶ ب.ظ

باز دوباره کلی اتفاقات افتاده و دیگه پست های مربوط به کار و درس و اینا رو با پله جلو میرم که ببینم چند پله برداشتم در این راه :)) 


چند روز پیش به استاد رنا پیام دادم و گفتم کارتون چجوریه و دانشجو می پذیرین یا نه. گفت که برا تز نه، ولی دانشجوهایی هستند میان اینجا کار میکنن و تزشونم در کنارش جلو میبرن. گفتم من وضعیتم نامعلومه فعلاً، با اینحال 9 ماه پیش رو دارم که دوست دارم رو این زمینه کار کنم. گفت زیر یکسال نتیجه ای نداره و نمیتونه قبول کنه. منم راستش دیگه اصرار نکردم. گفتم گوربابای خودت و اون آزمایشگاهت :)))) حالا نه که بگم، ولی خب! استادای اینجا همچین کلاس میذارن که ما دانشجو فلان نمی پذیریم و ما قوانین خودمونو داریم و قبل از اینکه قبولت کنن ** کلاس میان که آدم میگه اوه این دیگه کیه، ولی من دیگه بعد از اینهمه مدت میدونم همه ش بلوفه. فقط همه خودشونو از بقیه برتر میبینن، در صورتی که هیچ برتری ای هم ندارن و فقط باعث شده به جای همکاری، همه ش با هم دعوا داشته باشن و دعواهاشونو سر دانشجوها خراب کنن. منم کلاً الان یکی حس کنم میخواد بگه "من بهترم" یواش یواش کلاهمو برمیدارم و در میرم. میدونم اون پشت چه خبره. 

البته این از اون مدلیا هم نبود، و بهش هم حق میدم بهرحال با این هزینه ها، کسی رو میخواد که پولش به باد نره، ولی خب وقتی مطمئن نیستم نمیتونم قول الکی بدم دیگه. نمیتونم بگم یه سال میام، وسطش بذارم برم. بنابراین این منتفی شد. 


از طرفی، گفته بودم سر زبانم مشکل دارم دیگه، ایمیل دادم به graduate ofiice، گفتم اینجوریه و ازمونا عقب افتاده و چیکار کنم. بعد از چند روز جواب داد گفت که ما نمره زبان میخوایم ازت، ولی با خود پروگرم تماس بگیر، ببین اونا چی میگن. این بستگی به خودشون داره. منم به خودشون ایمیل دادم، و همین نیم ساعت پیش جوابمو داده و نوشته : yes, doulingo is being accepted right now    *-* من دیگه مشخصه رو ابرام الان؟ 


خلاصه هفته ی آتی رو باید حسابی بخونم و تا 29 دسامبر ( یعنی سه شنبه هفته بعد) آزمون بدم که تا 1 ژانویه نتایجش بیاد و بفرستم. 


هنوزم راستش ذهنم بهم اجازه نمیده رویاپردازی کنم، چون میدونم حتی اگه قبول شم ویزا یه سد خیلی بزرگه. ولی خب امیدوارم هرچی خیره پیش بیاد. 


  • نورا

نظرات  (۶)

  • سرکار علیه
  • منم امیدوارم♡

    پاسخ:
    ^-^ متشکرم 

    خب خدا رو شکر که مشکل زبان هم فعلا حل شد!

     

    الان چند تا دانشگاه رو قرار اپلای کنی؟

     

     

    پاسخ:
    آره خداروشکر.

    همین یه دونه :)
  • دخترمعمولی
  • به به، ان شاءالله به خوبی و خوشی زود پیش بره همه اش و  پله ی یکی دو تا بعدی، پله ی آخر باشه :)

    پاسخ:
    انشالله. فعلاً یه نیم پله دیگه هم جلو رفتم و به مصاحبه دعوت شدم. ولی نمیدونم شانسم اینجا چقدره. چون آدمای دیگه هم دارن اپلای میکنن دیگه. 

    پس اون دانشگاه کانادایی‌ها که اپلیکیشن فیش واسه ایرانی ها ویو بود چی شد؟

    پاسخ:
    آهان اونم هست آره. ولی هیچ جوابی ازشون نگرفتم هنوز با اینکه ۱ دسامبر اپلای کردم. 
  • زندگی در خیابان بیست و چهارم
  • به به :) 

    من منتظرم بیای از اکسپت شدنت بنویسی به زودییییی 

    دست و جیغ و هورا 

    پاسخ:
    امیدوارم! ولی تضمین نمیکنم :)))))
  • گلاویژ ...
  • حسنا*_*  خیلی خوشحالم که مشکل زبانت هم حل شده:)

    حالا از الان به ویزا فکر نکن اون رو بذار به وقتش. فعلا روی مسیرت متمرکز شو. امیدوارم تو آزمونت موفق باشی:)

    پاسخ:
    فقط امیدوارم نمره قابل قبولی بگیرم :(((( 
    آره خب فکر کردن بهش چیزیو عوض نمیکنه، فقط اینه که نمیخوام از الان امید ببندم بهش. همین پله پله جلو میرم. 

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    آخرین نظرات
    • ۸ ارديبهشت ۰۳، ۱۵:۱۱ - 🌺آسیــ هــ💚
      مرسی .
    نویسندگان