فوق ماراتن

من از تو هیچ نخواهم جز آنچه بپسندی

من از تو هیچ نخواهم جز آنچه بپسندی

سقوط از پله دوم

پنجشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۴۵ ق.ظ

بعد از دو روز که چشمم همه ش به ایمیل بوده نتیجه م بیاد، امروز غروب این ایمیل به دستم رسید :

 

Your test could not be certified

Unfortunately, your Duolingo English Test could not be certified for the following reason:


You looked away from the screen for an extended period of time.

You may take the test again for free within 90 days of your original purchase.


ایمیل دادم گفتم لطفا دوباره بررسی کنید ، ددلاین من تا 15 ساعت دیگه تموم میشه و نمیتونم دوباره تست بدم. بعد دیدم یه جا گفته برا پیغام ضروری لایو چت پشتیبانی پیام بدین. اونجا پیام دادم، بهم میگه باید دوباره بدی. گفتم دوباره تست دادن چه دردی از من دوا میکنه؟ ددلاینم رد میشه. میگه اگه نمیخوای میتونم پولتو برگردونم. گفتم من نمیخوام پولمو برگردونی، میخوام تستم دوباره بررسی شه چون من مطمئنم از صفحه چشمم اونطرف نرفته، و این مشکل از سیستم شماست. من الان فوقش به دانشگاه رو میندازم میگم مشکل دارم، ولی اگه دوباره بدم و باز همین پیغامو بهم بده چی؟ میگه نه دوباره تستو بده، فقط باید به دوربین نگاه کنی مستقیم. گفتم من انتظار دارم حداقل یه شواهدی برام بیارین، بگین این عکست، اینجا از صفحه اونورو نگاه کردی. گفت دوباره بده انشالله که چیزی نمیشه. هیچی دیگه! حالا میرم که دوباره آزمون بدم. با اشک و آه غلیظ ... 

+بعدا نوشت : دوباره نشستم آزمون دادم ( فک کن یه ساعت!) بعد آخرش که میخواست آپلود کنه گفت اینترنت شما قطع شده :/ باید دوباره ازمون بدی. منم نزدیک بود بزنم زیر گریه ولی گفتم بیا یه بار دیگه بشین بده تمومش کن. هیچی دیگه برا بار سوم آزمونو دادم و قبلش بهم اخطار داد که این اخرین باریه که میتونی ازمونو تکرار کنی! دیگه حواستو جمع کن! خلاصه دادم و تموم شد. ببینیم ایندفعه چی میشه . . . 

++ اصلاً به ذهنمم خطور نمیکرد همچین اتفاقی ممکنه بیفته. میدونی اگه ادم واقعا تقلب کرده باشه زورش نمیاد، ولی من اصلا نمیفهمم چرا همچین چیزی بهم گفتن. به دانشگاه هم ایمیل دادم و کلی عذرخواهی کردم و شرایطو توضیح دادم. امیدوارم بپذیرن. 

  • نورا

نظرات  (۵)

  • دخترمعمولی
  • وااای، چقدر بد :(.

    حالا با دانشگاهات صحبت کن به نظر من، بگو مثلا من فلان تاریخ امتحان دارم دوباره و مشکلی که پیش اومده این بوده و این حرفا. امیدوارم کنار بیان.

    پاسخ:
    تعطیلاته :(( حالا ایمیل میدم و ایمیل اونارم براشون میفرستم. امیدوارم بخونن. 
    الانم باز امتحان دادم موقعی میخواست آپلود کنه (یعنی یه دور تا اخر رفته بودم)، اینترنت خونه قطع شد!! مجبور شدم برا بار سوم با اینترنت گوشیم امتحان بدم!! یعنی ماجرایی شد امروز! 

    چقدر عجیب تازه گفته در یه بازه ی زمانی نگاهت از دوربین افتاده! یعنی مثلا نسبتا طولانی مدت!!! 

    انشاالله جواب مطلوب زودی بیاد 

    پاسخ:
    حالا من حدسم این بود چون ما اینترنتامون کلا کنده، مثلا بین دو تا سوال یکم طول میکشه تا سوال بعدی لود شه، شاید اونجاها نگاهم از صفحه پرت شده. نمیدونم. 

    منم دقیقا مشکلات این مدلی و البته یه ۱۰۰ پله بدتری برای نمره زبانم داشتم و من ۴ تا دانشگاه اپلای کرده بودم و پول داده بودم و اگر نمره م نمی رسید خیلی بد بود. ولی در نهایت نمره م رسید.

     

    اینا رو گفتم که بگم این چیزا تو این مسیر عادی هست. ایشالله که نمره ت به موقع می رسه و تا آخرش همه چیز به خوبی پیش میره. 

    آرامشت رو حفظ کن و فقط به کارهایی فکر کن که از دست تو ساخته هست. 

    پاسخ:
    نمره‌م که به موقع نمیرسه :)))) ولی امیدوارم دانشگاه کاندیشنال بپذیره ازم. ولی واقعا مسخره‌ست که تو کشوری هستیم نمیتونیم برا هیچی برنامه بریزیم
     من الان باید آیلتسم دستم میبود. 

    نمره منم به موقع نرسید ولی اونا قبول کردن!

     

    من دقیقا یادمه ۶ ژانویه امتحانم بود، ولی من قبلش اپلای کرده بودم و نمره م هم فکر کنم دو هفته بعدش باید می اومد، اومد ولی مشکل داشت، یه استرسی کشیدم که نگو😬 ۱۰ روز بعد از اون نمره درست شده م اومد.

     

    بعدش هم اکثرا جاها وقتی مدارک رو بررسی میکردن اگر چیزی کم بود باز ایمیل می زدن میگفتن این کمه بفرست، بخاطر این چیزا کسی رو ریجکت نمی کنند! 

     

    البته خب من هیچ کدوم از اون ۴ دانشگاه رو نرفتم😄 اونا آمریکا بودن!

    پاسخ:
    خب پس خداروشکر ^-^ 

    ای بابا بعدا باید بیام ازت مفصل بپرسم ببینم چه کردی. 
  • زندگی در خیابان بیست و چهارم
  • ای بابا :( 

    انشالله که دانشگاه کنار بیاد. واقعا این کرونا چه وضعیت عجیبی درست کرده ...

    ایشالا درست میشه همه چی . غصه نخور ❤

    پاسخ:
    انشالله که درست شه :(
    ممنون عزیزم 🤗
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    آخرین نظرات
    • ۸ ارديبهشت ۰۳، ۱۵:۱۱ - 🌺آسیــ هــ💚
      مرسی .
    نویسندگان