فوق ماراتن

من از تو هیچ نخواهم جز آنچه بپسندی

من از تو هیچ نخواهم جز آنچه بپسندی

پله سوم

چهارشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۹، ۱۲:۰۷ ب.ظ

خب پله دوم و سوم همزمان بالا رفتن. گفته بودم به دانشکده ایمیل داده بودم برا مشکل دولینگو، امروز صبح جوابمو داد و گفت اوکیه اصلا هر وقت گرفتی بفرست. لازم نیست عجله کنی. مدارکت کامله، فقط همون زبان مونده که هر وقت گرفتی بفرست برامون. 


و اما مصاحبه با استاد! خب دقیقا همون سوالایی که براش تمرین کرده بودمو پرسید. درباره خودت بگو، بررگترین دستاوردت چیه، میخوای در آینده چیکار کنی، چه انتظاری از دکتری داری، چه چیزایی هست که توش خوبی و چه چیزایی هست که میخوای توش بهتر شی، بعد پروژه‌های خودشو توضیح داد و گفت این سه تا پروژه رو من الان دارم روشون کار میکنم، گفت سوالی نداری؟ منم یه سوال تخصصی در مورد یکیشون پرسیدم و گفت سوال خوبیه و توضیح داد. بعد آخر سرم گفت سوالی نداری؟ گفتم که کلا از دانشجوی دکتری چه انتظاراتی داری؟ و به طور کلی جو خیلی دوستانه و مثبت بود. آهان یکی از سوالاشم این بود که اگه احساس خستگی زیاد و بیزاری از چیزی کنی چیکار میکنی (برا این یکی آماده نبودم) ، منم روش خودمو گفتم و گفتم فکر کنم به نظرم خیلی خنده‌دار یا احمقانه بیاد ولی این روشیه که رو من جواب میده؛ بعد گفت که اتفاقا این چیزی که میگی از لحاظ روانشناسی ثابت شده و روانشناسا توصیه‌ش میکنن. خلاصه هر جوابی میدادم فیدبکش خیلی مثبت بود و هی مجبور بودم بگم شما لطف دارید، خوشحالم که اینو میشنوم و اینجور چیزا. بعد در آخر هم بهش گفتم نمیدونم فرصتی پیش میاد که دوباره ببینمتون یا نه ولی موقع انتخاب رشته‌م خیلی اتفاقی از پدرمادر شمادر مورد بیوتک پرسیدیم و تشکر کردم ازش، گفتم شاید خودتون ندونید ولی مطمئنم برای خیلی از دانش آموزای اینجا که دنبال علاقه‌شون میگردن زندگی شما و راهی که رفتید انگیزه‌دهنده بوده و هست. بعد دیگه گفت عجب دنیای کوچیکیه :))) و گفت حالا ما الانکه خیلی سرمون با مصاحبه‌ها شلوغه، نه فقط مصاحبه‌ی متقاضیای دکتری؛ بیشتر از اون مصاحبه‌های جذب هیئت‌علمی. ولی احتمالاً من تا آخر ژانویه باهات تماس میگیریم و تا اونموقع تصمیم نهایی رو میگیریم احتمالاً. 



بله خلاصه خیالم از این کمی راحت شد و نیاز نیست بهش فکر کنم (یعنی اونچیزی در کنترل من بود رو انجام دادم)، بقیه‌ش با خداست دیگه. و هفته‌ی بعد آزمون آیلتس دارم و دیگه تمام تمرکزمو باید بذارم رو اون. ولی حالاااا.‌.. دقیقاً روزی که من آزمون آیلتس دارم بابام آزمون جامع داره :)))) دیگه باید تصمیم بگیریم ما با ماشین بریم یا اون. چون هردوشم تو یه شهر دیگه‌ست. و خلاصه، زندگی همچنان پرچالشه! بگذریم از امتحانای ترم ... 


  • نورا

نظرات  (۶)

  • پاییز .....
  • الهی که موفق باشی حسنای خوبم

     

    +چه میکنی وقتی حس بیزاری از چیزی کنی؟ :)) 

    پاسخ:
    تو هم همینطور پاییز جان ^-^

    + البته منظورش درس و اینا بود. گفتم سعی میکنم یه بازی جلوه‌ش بدم و برا خودم فان کنم قضیه رو. 

    بدوووو بیا بغلم فقط😍😘😘😘

    پاسخ:
    🤗🤗🤗😍😍😍😘
  • پاییز .....
  • خیلی هم عالی. 

    منم با توجه به چیزایی که تو پست های قبلیت بهمون یاد دادی، اونجوری فان میکنم. 

    پاسخ:
    خوشحالم که اینو میشنوم ^-^ 
  • زندگی در خیابان بیست و چهارم
  • به به :) خداروشکرررررر

    عجب دانشگاه باشعوری که شرایط رو درک میکنه . ایشالا ایلتسو عالی بدی 

    پاسخ:
    تلاشمو میکنم خوب بدم ولی واقعا نتونستم اونجوری که میخوام بخونم. 
    آره خداروشکر راه اومدن. 
  • ریحانة السادات
  • سلام :)

    اگه ناراحتی به وجود نمیاره،می تونم بپرسم شما کجا زندگی می کنید؟ :)

    پاسخ:
    سلام :)
    ناراحتی که نه، ولی راستش تمایلی هم به گفتنش ندارم. یه جایی زیر همین آسمون دیگه ؛)
  • محبوب حبیب
  • سلام حسنا جون

    امیدوارم موفق باشی :) و همین طور پله ها رو بری بالا و بالاتر

    پاسخ:
    ممنون محبوب جان
    امیدوارم خودتم همینطور موفق بمونی 🤗
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    آخرین نظرات
    • ۸ ارديبهشت ۰۳، ۱۵:۱۱ - 🌺آسیــ هــ💚
      مرسی .
    نویسندگان