فوق ماراتن

من از تو هیچ نخواهم جز آنچه بپسندی

من از تو هیچ نخواهم جز آنچه بپسندی

یوبیکویتین

پنجشنبه, ۲۶ فروردين ۱۴۰۰، ۰۶:۱۳ ق.ظ

آیا اون بالا در منو روی "باز هم من" کلیک کردید؟ *-* فکر کنم اگه قرار بود یه پروتئین باشم، یوبیکویتین (ubiquitin) می‌شدم. چونکه ماشالله بزنم به تخته همه جا هستم! 

گاهی فکر می‌کنم اگه در یک قرن قبل زندگی می‌کردم که اینترنت وجود نداشت، چیکار می‌کردم؟ البته کسی چه میدونه؟ شاید در یک قرن قبل خودم بودم که اینترنت رو راه مینداختم، یا مثلاً روزنامه‌نگار، خبرنگار یا نویسنده می‌شدم. البته طبق تحقیقاتم، درست یک قرن قبل از تولدم، دقیقاً در روز تولدم (با کمی پس و پیش البته)، اولین قانون مطبوعات ایران تصویب شده. طبق این قانون "‌‌موافق اصل بیستم از قانون اساسی؛ عامه مطبوعات، غیر از کتب ضلال و مواد مضره به دین مبین، آزاد و ممیزی در آنها ممنوع است." هرچند که بعد از گذشت 123 سال، ما هنوز باید برای آزادی مطبوعات بجنگیم! و تنها چیزی که در این کشور ممنوع نیست "ممیزی" هست. راستش فکر کردم نکنه خود من بودم (در یک جسم دیگه) که این قانون رو تصویب کردم. ولی اونموقع مجلس نماینده زن نداشته متاسفانه. با این حال فکر کردم همچنان این احتمال وجود داره که همسر یک مقام مهم دولتی بوده باشم که همسرش رو ترغیب به ارائه دادن چنین مصوبه‌ای کرده. کسی چه میدونه؟ 

  • نورا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
  • ۸ ارديبهشت ۰۳، ۱۵:۱۱ - 🌺آسیــ هــ💚
    مرسی .
نویسندگان