فوق ماراتن

من از تو هیچ نخواهم جز آنچه بپسندی

من از تو هیچ نخواهم جز آنچه بپسندی

لیریک اور موزیک

شنبه, ۲۸ فروردين ۱۴۰۰، ۰۹:۳۸ ق.ظ

خواننده جدید ایرانی کشف کردم امروز و بسی خوشحالم! میدونین، مثلاً تو برنامه‌های عصر جدید و کلاً این استعدادیابی‌های خوانندگی، همه بیشتر به سبک توجه میکنن، در صورتی که من خودم یه صدای معمولی (تا وقتی پیتچ باشه) با محتوای خوب رو به یه صدای عالی با محتوای تکراری (اگه نگیم بی محتوا) ترجیح میدم. بله خلاصه، اینم به نظرم ازون دسته خواننده‌های lyric-over-music بود(گرچه نمیتونم بگم از تک تک مصرع هاش خوشم میاد. یکم فاز "همه مقصرن من خوبم" داره. ولی خب، بهش امیدوارم) اگه آخرین نفرم که میشناسمش شما به روی خودتون نیارید و بذارید فکر کنم کشفش کردم D: 


بعد اینکهههه، می‌خواستم یه چیزی رو در گوشی به شما بگم: دارم تمرین می‌کنم خوانندگی یاد بگیرم :))) امیدوارم بعداً مردم از صدام نرنجن :)))) 

بعد یه ویدیو گوش میدادم، در مورد این بود که چجوری صدای واقعی خودتونو پیدا کنید، بازه‌ای که میتونید توش بخونید رو بشناسید و هی الکی از بقیه خواننده‌ها تقلید نکنید. دقیقاً همینو می‌گفت که همۀ صداها منحصر به فردن، و همۀ صداها برای خوانندگی مناسبن. قضیه فقط اینه که تمرین کرده باشی که رو ریتم بخونی، صداتو ملایم جابجا کنی، نفس گیریت درست باشه و همون صدایی که داری رو به نحو درست ارائه بدی. اگه اغراق نکنم، میتونم بگم کمی هم استعدادشو دارم، نه اینکه صدام خوب باشه، ولی گوش خوبی برای ریتم دارم. باید تمرین کنم که سوادش رو هم به دست بیارم. 

البته واقعیت اینه که الان سرم بیش از حد شلوغ شده و زیاد نمیتونم تمرین کنم، مخصوصاً که میانترما هم شروع شده. ولی همینکه پیشرفت کنم توش خوبه. گرچه آهسته. البته که من هیچ وقت دلم نمیخواد برم رو استیج بخونم(انگار تعارفم کردن حالا D:) ولی حداقلش میتونم شعرای خودمو با صدای خودم بخونم. حتی تصورش هم هیجان زده م میکنه ^-^  و یه حس خوبی بهم میده. حس کشف یه دنیای جدید. دنیای درون و بیرون. میتونم یعنی؟ 


اما خواننده ایرانیه:

حالم تهرانه - متی تیری 



+ دلم برا حال بد تهران تنگ شده . . . 

  • نورا

نظرات  (۳)

می‌تونی : )

پاسخ:
^-^ متشکرم از اینکه بهم امید دادی

وای! چقدر این هیجان کشف رو درک می کنم! امیدوارم موفق باشید توش!^__^°

امم.. ببخشید لینک اون ویدئو رو دارید؟ من خیلی  دنبال ویدئوهای خوب تو این مورد، پیدا کردن صدا و پیتچ کردنش گشتم، ولی... زیاد پیدا نکردم. :"

 

پاسخ:
متشکرم ^-^ امیدوارم فقط یه هیجان اولیه نباشه و واقعاً جلو برم.
ببین من خودم یوتیوب ویدیوهای مختلفی گوش دادم، ولی یه کانالی هست Ramsey Voice Studio، اینو بیشتر دوست داشتم و الانم با همین دارم جلو میرم. اون ویدیویی گفتم از همین کانال بود. چندین تا ویدیو در این مورد داره. 
هنوزم ولی نمیدونم در نهایت چقدر موثره تمرین بدون مربی D: 

سلام نورا جون

خیلی خوشحال شدم پیدات کردم با اسم جدید:) چرا وب قبلی رو یکهو پاک کردی پس؟ 

پاسخ:
سلام محبوب جان ^-^
آه اون ماجراش زیاده :))) دیگه فعلاً حالا حالاها همینجا هستم 
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
  • ۸ ارديبهشت ۰۳، ۱۵:۱۱ - 🌺آسیــ هــ💚
    مرسی .
نویسندگان