فوق ماراتن

نمی‌آیی به فرمانم چرا ته

شنبه, ۵ تیر ۱۴۰۰، ۰۱:۵۲ ق.ظ

آزمون توشهری را رد شدم و بسیار در دل گریانم :((( این دو دوبیتی را هم بر این مصیبت سروده‌ام. 


نمی‌آیی به فرمانم چرا ته

خلاصم نی‌کند این دنده‌ها ته

مرا گوید که افسر دور گیرم

کجا گیرم؟ تقاطع پیش پاته

---


دست‌اندازان خیابان را گرفته

درختان دید آسان را گرفته

بگردم دور پیکانت، بگو از

کدام آیینه می‌آیی لکنته ؟ 

 

  • نورا

نظرات  (۸)

فدای سرت. خودتو خیلی بابتس ناراخت نکن. منم بار اولش رد شدم ؛) 

پاسخ:
وای مهناز اینجوری که من رفتم فک کنم بار دهم هم قبول نشم :)) 
ولی خب اره دیگه. بار اول طبیعیه. 

ان شاالله بار دوم رو قبول می‌شی. اینی که می گی بیشتر به خاطر حس و بار منفی‌ایه که از قبول نشدن گرفتی. الکی به خودت تلقین نکن.

پاسخ:
انشالله. آخه خیلی بد روندم. یعنی خودم باورم نمیشد! 
حالا یه جلسه آموزشی برام نوشته. امیدوارم دفعه بعد قبول شم. 
  • سرکار علیه
  • ناراحت نباش :) شعرم باحال بود :))))

    پاسخ:
    نه ناراحت نیستم. ولی خب راحت هم نشدم :)) 
    :))) نظر لطفته. 

    شما فقط امتحان رد شو شعر بسرای =))) به به *__*

    پاسخ:
    :)))) نه قول میدم اگه قبول شم هم شعر بگم. بعدم بدبختیا زیادن الحمدلله. شعر کم نمیاد. شما فعلا دعا کن قبول شم این یه موردو D: 

    چه شعر خوبیه

    پاسخ:
    :)

    :))))))))) یاد اولین باری افتادم که ردم کرد

    سری دوم قبول شدم یه طوری شاد بودم انگار دنیا رو بهم دادن

    پاسخ:
    :)))) همه بار اول رد شدن انگار
    نه حالا اگه دنیا رو بهم بدن که بهتره :)) ولی خب قبول شم هم خوشحال میشم.

    اره تقریبا

    نه اخه میدونی من دوسال پیش که ثبت نام کردم و کلاسارو رفتم و امتحان آیین نامه اوکی شدم دانشگاه قبول شدم و رفتم شهر دیگه ...

    اگر یک سال بگذره باید از اول هزینه کنی و دوره بگذرونی خیلی بینش فاصله افتاد منم باید باز میرفتم بین ترم رفتم امتحان دادم واقعا حس خوبی داشت :)))))))))))

    پاسخ:
    اوه پس واقعا شاهکار کردی ^-^ 
    نه بابا من دوشنبه تازه کلاسام تموم شده ... 
    دیگه هم حالا امتحانامه فعلا نمیرم امتحان بدم. 
  • محبوب حبیب
  • هیچ کس بار اول رو قبول نمیشه. نگران نباش. ارامش داشته باش و اصلا فکر نکن ازمووونه. 

    پاسخ:
    اره دیگه کلی فکر کردم که چرا رد شدم، حالا انشالله دفعه بعد بهتر رانندگی کنم. 
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    آخرین نظرات
    • ۸ ارديبهشت ۰۳، ۱۵:۱۱ - 🌺آسیــ هــ💚
      مرسی .
    نویسندگان