فوق ماراتن

من از تو هیچ نخواهم جز آنچه بپسندی

من از تو هیچ نخواهم جز آنچه بپسندی

موسیقی زمینه

پنجشنبه, ۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۰۸:۱۲ ق.ظ
علاقه‌مندی جدیدم آن است که موقع خواندن کتاب‌ها و وبلاگ‌ها یک آهنگ ملایم زمینه پخش کنم. راستش من از مخالفان سرسخت چسباندن صفت "زمینه" به "موسیقی" بودم. می‌گفتم آه خدای من! شما عظمت موسیقی را زیر پا می‌نهید، موسیقی نیز کتابیست که باید نت به نت شنیده شود، با دقت و تمرکز فراوان. ازینرو شدیداً ابا داشتم که همزمان با شنیدن موسیقی به کار دیگری بپردازم. 

با اینحال انسان سست‌اراده‌ای چون من به سختی می‌تواند بر عقاید خود پافشاری کند. هرچند اگر مثبت‌نگر باشم می‌توانم این ضعف را نوعی قوت بروز بدهم و بگویم من انسان منعطفی هستم. می‌دانید، در نگاه من حقیقت صفات انسانی شبیه به نوعی تابع وابسته به خود است، و بسته به آنکه بر روی چه متغیری اعمال شود می‌تواند نام متفاوتی به خود بگیرد، و آنگاه نتیجه‌‌ای متفاوت. 

خلاصه‌ی کلام آنکه این علاقه‌مندی جدید برایم لذت بخش است و پروایی ندارم که اندیشه‌های سختگیرانه‌ی خود را در راه زیبا زیستن تغییر دهم. ایرادی در این امر به خصوص مشاهده نکردم. انگار نسیمی خنک و شمیمی عطرآگین کلمات را به هم پیوند می‌دهد و احساسات قلب رقیقم را می‌انگیزاند. بله خواننده‌ی عزیز، هایلی ریکامندد :) 
  • نورا

نظرات  (۳)

من اگر موسیقی نباشه فکر میکنم نباید کاری کرد!! فکر می‌کنم یکی گفته استپ🤪 و فقط یه لنگه پا باید وایساد تا بگه آزاد! و بعد دوباره موسیقی پخش بشه و دنیا شروع کنه به رقصیدن.

پاسخ:
آره درک می‌کنم. اگه زندگی یه ماشین باشه، موسیقی یه جور روغن ماشینه :)) 
  • امیررضا ...
  • موسیقی🤞🏻تفکر جالبی بود💙

    هنوز بعد سه بار خوندن هیچ درمی از پاراگراف دوم ندارم😶

    پاسخ:
    اوه، به نظر میرسه سه بار تعداد کمی باشه. خوشحال میشم بدونم بعد از ۲۳ یا ۴۳ بار خوندن هم همین احساس رو خواهید داشت یا نه. در اونصورت سعی می‌کنم شرحی بر پاراگراف دوم بنویسم ؛)) 
  • امیررضا ...
  • دارم بعد چند ده بار خوند هیچی میفهمم😂💙

    منظورت این بود که اگه سست عنصر بودن وارد تابعت بشه تهش نتیجه نگرفتنه،و مثبت نگری تغییر؟تقریبا درست فهمیدم نه؟😂

    پاسخ:
    :)) 
    نه. منظورم اینه که اگر "تغییرپذیری" یک تابع باشه، بسته به اونکه "تغییر" چی باشه، این ویژگی میتونه مثبت یا منفی تلقی بشه. اگر تغییر منفی باشه بهش میگن سست‌عنصری، و اگر مثبت باشه بهش میگن انعطاف‌پذیری. 
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    آخرین نظرات
    • ۸ ارديبهشت ۰۳، ۱۵:۱۱ - 🌺آسیــ هــ💚
      مرسی .
    نویسندگان