فوق ماراتن

من از تو هیچ نخواهم جز آنچه بپسندی

من از تو هیچ نخواهم جز آنچه بپسندی

کوچ "شاید شد"ها

جمعه, ۲۵ تیر ۱۴۰۰، ۰۵:۲۹ ق.ظ
بعد جدید بزرگسالی، رنگ باختن تفکر "شاید شد" و جایگزینی آن با حقیقت "ناممکن"هاست. نمی‌دانم دقیقاً چه فعل و انفعالاتی در مغزم رخ می‌دهد. ولی امروز چشم باز کردم و دیدم "شاید شد"ها رفته‌اند. تا همین دیروز بودند، حتی قبل از خواب به من شب‌بخیر گفتند، ولی صبح رفته بودند. 
پیدایشان نکردم. هرجا را گشتم دیدم فقط تابلوهای حقیقت علم شده‌اند. گفتم سرهنگ بیخیال این قوانین مزخرف شو، من همین دیشب به آینده رفتم و برگشتم، حالا امروز زده‌اید "ورود ممنوع"، "در دست ساخت است"؟ 
خندید. گفت یعنی می‌گویی آینده وجود دارد؟ و تو در گذشته به آینده رفته‌ای؟ 
گفتم باور کنید همین جاده بود. همین جا را هرروز می‌رفتم و سیر عالم را می‌کردم. زیباترین جاده‌ی خیال همین جاده بود. یعنی هنوز هم هست!
اشاره کرد که پیاده شوم. 
پیاده شدم. "شاید شد"ها رفته بودند. آینده در دست ساخت بود. ماندم در حال. پیچیدم در گذشته. هیچ چیز نابود نشده بود، فقط فهمیدم آن‌چیزها اصلاً وجود نداشته است . . . 

  • نورا

نظرات  (۳)

چقدر دوست داشتم این پست رو ...

پاسخ:
:) باعث خوشحالیه
  • هلن پراسپرو
  • @سایه

    دلم میخواد همچین کامنتیو برای همه پست های نوراسان بنویسم

    پاسخ:
    اوه! شماها دارید حسابی منو خجالت‌زده می‌کنید 🙈 
    مایه‌ی بسی خوشحالیه که از شما که خودتون تحسین‌برانگیز و باعث افتخار هستید چنین چیزی رو میشنوم 💗

    چه عالی بود

    یعنی خیلی عالی 

    همه چیز رو گفتی کوتاه و مختصر و بی نهایت پر از حس تفکر

    باید دیگه کم کم یاد بگیریم توی همین "حال" بمونیم و حتی به گذشته هم تابلوی عبور ممنوع بزنیم

    ممنونم🌻

    پاسخ:
    :) خوشحالم که دوست داشتید.
    رفتن به گذشته بد نیست، ولی موندن در گذشته میتونه عذاب آور باشه :) 
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    آخرین نظرات
    • ۸ ارديبهشت ۰۳، ۱۵:۱۱ - 🌺آسیــ هــ💚
      مرسی .
    نویسندگان