فوق ماراتن

من از تو هیچ نخواهم جز آنچه بپسندی

من از تو هیچ نخواهم جز آنچه بپسندی

تیله ها و قناری

دوشنبه, ۱۵ آذر ۱۴۰۰، ۰۴:۲۲ ب.ظ

گذاشتن کلمات کنار هم برایم سخت شده. دوست دارم از اولین کتابی که با هم خواندیم بنویسم. دوست دارم از تمام شدن اولین ترم بنویسم. از اولین ناهار غیررسمی با استادم. از صبح هایی که قبل از طلوع آفتاب شروع می شود. از چیزهای جدیدی که یاد گرفته ام. از چیزهای جدیدی که خریده ام. از آهنگ های مورد علاقه ام. از اپ هایی که دوستشان دارم. از ویکی پدیا. از وبسایت جدید. نمی دانم از کجا شروع کنم. یعنی حس میکنم اگر شروع کنم نمی توانم در نوشتنشان اولویت بندی داشته باشم. یک بار گفته بودم ذهنم همیشه مثل یک قیف است که تویش هزارتا تیله ریخته اند و با اینکه دهانه ی قیف از قطر تیله ها بزرگتر است هیچ کدامشان بیرون نمی آیند، چون چهار تا تیله همزمان می خواهند بیرون بزنند. 


بگذارید داستان قناری را تعریف کنم. قناری نر باید آواز قناری ماده را یاد بگیرد. یعنی هر دو آوازشان باید یکی شود که به همدیگر تعهدشان را نشان بدهند. بعضی وقت ها ولی پرنده عمداْ آوازش را تغییر می دهد و این یعنی I don't love you anymore. let's separate. و بعد از هم جدا می شوند. (استرس زیادی دارم که اشتباه تعریف کرده باشم داستان را. ولی خب اگر فهمیدم اشتباه بوده دوباره می آیم می گویم اشتباه کرده ام. اشتباه کردن اشکال زیادی ندارد نه؟ :) )




  • نورا

نظرات  (۳)

اولین کتابی که با هم ؟ یعنی با کی؟ یا کیا؟

 

خب به همین ترتیبی که اینجا نوشتی ازشون بنویس :) 

 

قضیه قناری نر و ماده چی هست؟ 

پاسخ:
با یه دوستی قرار گذاشته بودیم هر شب کتاب بخونیم برای هم :) 

میدونی تا بخوام بنویسم باز ماجراهای جدیدتر پیدا میشن :))

قضیه‌ش همینیه که گفتم دیگه. قناریا اینجوری تعهدشون رو باید حفظ کنن و به خاطر همین، موقعی که روبروی یه ماده آواز میخونن اون LMANشون غیرفعال میشه‌ که ذره‌ای خطا نکنن حتی :)
  • هلن پراسپرو
  • دقیقا این مشکل تیله رو منم دارم! فقط به جای رد نشدن، تیله ها وقتی تو قیف به هم میخورن میشکنن و تیکه تیکه میان بیرون :/ مثلا همین الان داشتم سعی می کردم ترکیب این پست و پست قبلی که نوشتید رو برای مادرم تعریف کنم با کلی هیجان... ولی اخرش فقط یه سری اطلاعات شکسته تحویل داده شد...

    پاسخ:
    آره دقیقاً منم توی صحبت کردن شفاهی همین شکلی میشم. بعد از یه جایی بیخیال صحبت کردن ممکنه بشم :)) یا معمولاً بهم میگن خب یکم بیشتر توضیح بده. 

    بعد جالبه که قناری نر باید آواز قناری ماده رو یاد بگیره، یعنی این نرها همه جا مظلوم و تو‌سری‌خور هستن :)

    بعد این نر بیچاره اگه بخواد همزمان با چند نفر آشنا بشه باید همزمان چند تا آواز مختلف یاد بگیره ولی ماده‌هه همینطوری سر جاش می‌شینه لازم نیست کاری بکنه :))

    پاسخ:
    حالا یه آوازه دیگه، تخم که نمی‌ذاره :))) 
    اصلاً اصلش همینه که فقط به یه ماده متعهد بمونن :)) چون پرنده‌ها تک‌همسر هستند و حتی ممکنه بعد از مرگ پرنده ماده هم پرنده نر سراغ پرنده ماده دیگه‌ای نره. 

    باید این کامنتا رو اسکرین‌شات بگیرم ازتون :)) همزمان با چند نفر؟ 
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    آخرین نظرات
    • ۸ ارديبهشت ۰۳، ۱۵:۱۱ - 🌺آسیــ هــ💚
      مرسی .
    نویسندگان