فوق ماراتن

من از تو هیچ نخواهم جز آنچه بپسندی

من از تو هیچ نخواهم جز آنچه بپسندی

کت گرم

شنبه, ۱۲ آذر ۱۴۰۱، ۰۹:۳۵ ب.ظ

هرگز خودت رو برای مفید نبودن یا ناکافی بودن سرزنش نکن. هدفت رو در زندگی پیشرفت و تیک زدن کارها و رسیدن به قله‌ها قرار نده. هدفت باید سلامت روان و جسمت باشه. و مطمئن باش که هیچ وقت آدمی در سلامت روان، که پر از شور زندگی و انگیزه‌ست، کاری جز کار باهوده ازش برنمیاد. 

با دوستانت صحبت کن، پیوندهای حمایت عاطفیت رو قوی‌تر کن، چیزهایی که بهت انرژی میدن رو بشناس، مکانیزم‌های از پس سختی براومدن (coping mechanisms)‌ رو یاد بگیر. 

برای پارو کردن تمام برف‌های دنیا، بیشتر از بازوهای قوی، به یک کت گرم نیاز داری. 



+ این درسی بود که هفته‌ی گذشته از زندگی گرفتم. وقتی اونقدر غمگین بودم که هیچ غذایی برام خوشمزه نبود. مهم‌ترین چیزی که من توی زندگی نداشتم دوستانی بود که بتونم ازشون حمایت عاطفی بگیرم. یعنی نه اینکه دوست نداشته باشم، ولی همیشه خودم ترجیح داده بودم فاصله‌م رو حفظ کنم و گاهی حتی فکر می‌کردم وقت کافی برای داشتن دوست و مراقبت از دوستی‌ها ندارم. من نمیدونم این چیه که توی مغز رخ میده، نمیدونم چرا، ولی فهمیده‌م که ارتباط با آدما، حتی اگه در حد یک سلام ساده، یا دیدن رد شدنشون از خیابون باشه، خیلی تو سلامت روان و حتی سلامت جسم موٍثره. 


اینم نظر اوپن-ای-آی :)


  • نورا

نظرات  (۲)

  • فیلو سوفیا
  • منم‌ت قریبا شبیه توام و تصمیم گرفتم کتم رو کلفت‌تر کنم و هی فکر نکنم کت گرم‌تر سنگین‌ترم هست یا آدمای بیشتر وقتمو بیشتر تلف میکنن.  مثلا تو دو تا هدفِ هفته جاریم، یکیش اینه که تو ویتر اسکولی که قراره شرکت کنم چند تا دوست جدید پیدا کنم:)

    لطفا یه مقدار میشه درباره اپن آی دی توضیح بدی؟ جوابش تقریبا جامع و مرتبه... علاقه‌مند شدم ازش استفاده کنم.

    پاسخ:
    عالیه :) امیدوارم دوستای خیلی خوبی پیدا کنی. و کاملاً موافقم، اینطور نیست که آدمای بیشتر وقتت رو بیشتر تلف کنند. اون وقتی که براشون می‌ذاری به آدم انرژی زیادی میده.

    این یه رباته که روی مقدار زیادی دیتا تربیت شده، و در بیشتر موارد جوابش خوب و درسته. هرچند توی توییتر اگه نگاه کنی اشتباهاتی هم داشته گاهی. لینکش رو اینجا میذارم: 

    https://chat.openai.com/chat
  • فیلو سوفیا
  • خیلی ممنون ازت بابت اشتراک لینکش@-)

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    آخرین نظرات
    • ۸ ارديبهشت ۰۳، ۱۵:۱۱ - 🌺آسیــ هــ💚
      مرسی .
    نویسندگان