فوق ماراتن

من از تو هیچ نخواهم جز آنچه بپسندی

من از تو هیچ نخواهم جز آنچه بپسندی

بهار را به یادم بیاور

شنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۲:۳۱ ق.ظ

اگر روزی از زیستن خسته شدم، بهار را به یادم بیاور. آن رنگ سبز روشن جوانه‌های درختان را، گل‌های ریز سفید کنار هم نشسته را، بوی نرگس و یاس را به یادم بیاور. فصل‌های سخت ارزش آن را دارند، اگر آدم فقط به یک بهار برسد. 


Remind me of April and May

If I felt life is unbearable 

Remind me of this yellowish green

The scent of jasmine

The blossoms on the wind

Remind me of April and May

When my heart is as cold as Dey

Remind me of April and May...


  • نورا

نظرات  (۵)

به خوندن چنین چیزی احتیاج داشتم و باید جایی برای خودم بنویسم تا هربار مرور کنم.

پاسخ:
:) امیدوارم حالت خوب باشه. 

چه قشنگ :)

پاسخ:
:) 

دست و جیغ و هوراااای خیلی بلند!✌🏻

پاسخ:
نیان بگیرنمون :)

عه مگه خیلی بلند بود؟😂✌🏻

پاسخ:
:) صداش به این قاره رسید

میخواستم بپرسم اسم آهنگ چیه یهو اون تیکه dey رو دیدم فهمیدم اوریجیناله :))) خیلی قشنگ بود.

پاسخ:
:) چشماتون قشنگ می‌خونه
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
  • ۸ ارديبهشت ۰۳، ۱۵:۱۱ - 🌺آسیــ هــ💚
    مرسی .
نویسندگان