فوق ماراتن

من از تو هیچ نخواهم جز آنچه بپسندی

من از تو هیچ نخواهم جز آنچه بپسندی

جمهوری

پنجشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۹، ۰۱:۲۹ ق.ظ

در من

جمهوری کوچکی‌ست

که شب‌ها انقلاب می‌کند

من

در تاریکی

آرزوهایم را یک یک سر میبرم

و صبح

پیروز برمی‌خیزم

سرود آزادی می‌خوانم



_لبخندنوشت


+ خیلی وقت بود شعر ننوشته بودم نه؟ 

  • نورا

نظرات  (۹)

  • Shajarian ‌‌ ‌‌ ‌‌
  • خیلی زیبا بود.

    پاسخ:
    لطف دارید :)
  • مـــر یــــم
  • خیلی قشنگههه *_*

     

    بیشتر برامون شعر بگو :))

    پاسخ:
    *-* مچکرمم

    شعرم به ندرت میاد :))) هروقت اومد چشم

    خیلی خوب بود :) 

    پاسخ:
    🙈🙈❤
  • کافه ذهن ☕☕
  • خیلی قشنگه 🤩🤩🌸🌸

    پاسخ:
    خیلی ممنون ^-^

    خیلی قشنگ بود🌸

    پاسخ:
    مرسی مهناز جان *-*

    کجایی؟ کم مینویسی اینروزا 

    راستش حدودا یکی دو ماه پیش نشستم آرشیو وبلاگمو مرور کردم و شاید نزدیک صد و پنجاه تا پست پاک کردم :/ نمی دونم واقعا با خودم چی فکر کرده بودم موقع نوشتن پستا. بعضی ها هم انقدر مبهم بود که حتی خودم متوجه نمی شدم :دی

    بعد از اون وقت به این بیماری دچار شدم که قبل از نوشتن هر پست با خودم می گم خب اینو بنویسم که چی بشه به درد کسی می خوره؟! یا حداقل خودمو آروم می کنه؟! اینه که فقط پستای معرفی ها می مونه یا چیزای اندکی به درد بخور ://// 

    پاسخ:
    "به درد بخور" دیگه چه کلمه ایه یاد گرفتی؟ D: 
    ما اینجاییم که بنویسیم. نوشتن ارزشمنده برامون، حتی اگه به درد کسی نخوره یا حتی اگه به درد خودمونم نخوره. 
    بعد ده سال میای خودتو مرور میکنی، قله ها و دره های زندگی رو میبینی، خاطرات خوب و بد برات یادآوری میشن
    رسالت ما نوشتن است :))) 

    خداروشکر از اینجا نمیتونم کتکت بزنم

    واقعا خووووووب بود 😱😃👏

    پاسخ:
    :)) متشکرم

    تا یه حدی باهات موافقم :)

     

    کتک؟! چه خطرناک🏃

     

    خوبه حداقل موقع مرور هم حجم نوشته هامون به قدری باشه که اذیت نشیم :)

     

    الفراررررررر🏃🏃🏃🏃

    😁

    پاسخ:
    :))))))) 

    ای خداااا 

    وای چه قدر خوب بود :)))

    اول فکر کردم از چه گوارایی و کسیه ! 

    پاسخ:
    لبخند چه کم از چه گوارا دارد ؟ :))))) 
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    آخرین نظرات
    • ۸ ارديبهشت ۰۳، ۱۵:۱۱ - 🌺آسیــ هــ💚
      مرسی .
    نویسندگان