فوق ماراتن

من از تو هیچ نخواهم جز آنچه بپسندی

من از تو هیچ نخواهم جز آنچه بپسندی

چراغ­های این جهان همیشه قرمز است

شنبه, ۵ مهر ۱۳۹۹، ۰۴:۰۵ ب.ظ


من ایستاده­ ام

سال­ هاست

که پشت این تقاطع ایستاده ­ام هنوز

چراغ­ های این جهان همیشه قرمز است

یکی دو آرزو هنوز بوق می­زنند

امیدها پیاده می­شوند

به پشت سر نگاه

نمی­کنم

که شرم­ها از آنچه فکر می­کنیم

نزدیک­ترند

 

من ایستاده  ­ام

و شیشه­ های حوصله تمام ­دودی ­اند

کنار من بمان

برایت از گذار لحظه ­ها گلی خریده­ ام بمان

که عمر ما همین دقایق است

برای سبز شدن

دیر

دیر

دیر شده

که تسمه­ های انتظار ما بریده است

چراغ­های این جهان همیشه قرمزند

 


- لبخندنوشت

+ ای شعرها اجازه بدید فعلاً درس بخونم :))) 


  • نورا

نظرات  (۵)

چقد قشنگ بود :))))))))

 بغض کردم ...

پاسخ:
مچکرم *-*
گریه کن :))) 

  • محبوب حبیب
  • بسیاااار عالی

    محشر بود حسنا

     

    پاسخ:
    ^-^ الحمدلله

    خیلی عالیه عزیزم :* 

     

    فقط بی زحمت قسمت  امیدواریش رو بیشتر کنید که مشتری بشیم :)) 

    پاسخ:
    :))))) تلاشمو میکنم چشم

    خیلی خوب بود :)

    پاسخ:
    *-* مچکرم
  • ماهور بانو
  • سلام 

    درسها خوب پیش میرن؟

    پاسخ:
    سلام :)
    آره خوبن خداروشکر. چطور؟
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    آخرین نظرات
    • ۸ ارديبهشت ۰۳، ۱۵:۱۱ - 🌺آسیــ هــ💚
      مرسی .
    نویسندگان