فوق ماراتن

من از تو هیچ نخواهم جز آنچه بپسندی

من از تو هیچ نخواهم جز آنچه بپسندی

اونطرف داستان ^-^

سه شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۹، ۰۲:۱۳ ق.ظ

خب خب خداروشکر مولکولهای کوچک خوشحالی داره غلظتشون بالا میره و من دیگه از فاز غر زدن و گریه کردن در میام ! پس بذارید از اتفاقات خوب بگم براتون ^-^

خونه‌ی خاله‌م اینا جایی که نمیشد بریم، ولی تو همون حیاطشون کلی عکس مسخره گرفتیم و خندیدیم. بعد ترازو دارن، من خودمو وزن کردم دیدم اوه! سه کیلو لاغر شدم از شیش ماه پیش. و تازه این در حالیه که نسبت به دوران مریضیم حداقل دو سه کیلو چاق شدم! (شبیه مسائل ریاضی دبستان شد!) ولی خب ته دلم یکم موزمارانه خوشحال شدم که میتونم تا یه مدتی بی ملاحظه هله هوله بخورم :)))) 


حالا کلاسام! معاون آموزشمون پیام داد و گفت بیا تو رو خدا این درسو بردار، همراه بقیه باش، هی برا ما مشکل نساز؛ منم اولش که کلی گریه کردم و گفتم از همه‌شون متنفرم و دلم نمیخواد این درسو بردارم. ولی تهش گفتم باشه برمیدارم. دیگه خداروشکر مهلت ترمیم واحد هم یه هفته تمدید شده بود، هم اینو برداشتم هم یه درس دو واحدی دیگه که خیلی دوسش داشتم ^-^ 


و حالااا ! اونروز دیدم که برنامه‌نویسی پیشرفته هم لینک کلاساشو گذاشته‌ن، نگاه کردم دیدم به به ساعتاش بهم میخوره. دیروز مستمع آزاد رفتم سر کلاسش و دیدم با پایتون کار میکنه. دیگه با همین چشمای قلبی به ta پیام دادم گفتم میشه منم تمرین و پروژه بفرستم؟  گفت تمرین که با خودمونه اوکیه، پروژه رو به استاد میگم. که استاد هم موافقت کرد و حتی ta گفت "استاد خیلی استقبال کرده از بودنت". خلاصهههه. من تا شب همینجور چشمام قلبی بود و دیشب گروه بندی شدیم، من با ta خودم صحبت کردم، یه موضوع انتخاب کردیم و قرار شده تا جمعه در موردش بخونیم. دیشب انقد ذوقشو داشتم که همه‌ش خواب می‌دیدم داریم ژنا رو دسته‌بندی می‌کنیم برا پروژه  :))))) 


درسایی که این ترم دارم همه‌شون خیلی هیجان انگیزن برام :

اومیک

ماشین لرنینگ

آنزیم و مهندسی پروتئین 

طراحی محاسباتی دارو

و در  اخر هم همین AP 


هشتگ رقص و پایکوبی D: 

  • نورا

نظرات  (۵)

ایولللللل خیلی خوبه موضوعاتی هست که براشون رقص و پایکوبی کنی :)

و خیلییییی ایول که Ap جور شد و دوسش داری (*ـ*) درس فوق‌العاده‌ایه!

پاسخ:
آره واقعاً
مخصوصاً اینکه پایتون کار میکنه. ترمای پیش c++ کار میکردن تو ap. امیدوارم از پسش بر بیام. یه جبر خطی هم اگه پیدا کنم پکیجم کامل میشه 
  • کیمیا مهاجر (پرستوی عاشقِ سابق)
  • سلام

    خوشیات پایدار باشه حسنا جون💐

    پاسخ:
    ممنون کیمیا جان

    واییییییی چه درسایی داری. منم عاشقشونم.

     

    حسنا بیا پیش من. هر چی تو بلدی رو من بلد نیستم هر چی من بلدم رو هم بهت یاد میدم :)) 

    پاسخ:
    وای صبا فقط تو زیباییشونو عمیقاً درک میکنی *-* 

    من از خدامههه :))))) 
  • دخترمعمولی
  • این وسط یه پست حذف شد. درسته؟ من هنوز اومده بودم قلم در دست بگیرم و انشای خود آغاز کنم برای اون موضوع :D.

    ولی خب فکر کنم مشکل حل شده دیگه.

     از این درسا من فقط ماشین لرنینگشو فهمیدم :D.

    خوشحالم که یه درس جدا براش دارین. تو این دوره زمونه خیلی لازمه.

    امیدوارم توی همه شون حسابی موفق باشی و کلی ازشون چیزی یاد بگیری.

    راستی بعدا هم براشون ویدیو بذار تو یوتیوب تا بقیه هم یاد بگیرن. تک خوری نکن ;-).

    پاسخ:
    آره 🙈 دیدم بار منفیش زیاده. پیش‌نویسش کردم جلوی چشمم نباشه :))
    خب پس یه روز میام در موردشون توضیح میدم D: 
    آره البته اون اختیاریه. ما از دانشکده ریاضی برمی‌داریمش. تو گروه خودمون نداریم. 
    یوتیوب هم ایده‌ی خوبیه، ولی فکر کنم ویدیوهای مشابه زیاد باشن. 
  • غریبه ‌‌‌‌
  • منم چند ماهه دوباره دارم پایتون رو مرور میکنم. چند ماااه شده چون خیلی آهسته پیش میرم که خسته نشم ولش کنم :) از حسن های دانشگاه های برتر اینه که انقدر کاربردی پیش میرن، ما که تازه رشتمون نرم افزار بود فقط c++ خوندیم هم برای مبانی برنامه نویسی هم پیشرفته اش 🤦‍♀️

    ماشین لرنینگ هم قدیما که عشق درس و ادامه تحصیل بودم شنیده بودم، الان حتی یادم نیست دقیقا چی بود 🙈

    این از من 😃

    پروژه هاتون خیلی تخصصیه وگرنه میگفتم بگو با هم پیش بریم 😊

    پاسخ:
    چه خوب. اخه میدونی کلاً برنامه نویسی به خوندن نیست، باید کار کنی تا یاد بگیری. من کلی PHP بلد بودم، میتونستم سایتو از صفر بالا بیارم، الان اصلاً دود شده رفته هوا اطلاعاتم :)))) 
    دانشگاه ما هم اولین ترمه فکر میکنم اینکارو میکنه. ترمای قبل تا جایی من اطلاع داشتم برا BP که C درس میدادن، برا AP هم C++ . 
    :)))) ما هم کلاسمون هنوز شروع نشده! 

    ^-^ متشکرم 
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    آخرین نظرات
    • ۸ ارديبهشت ۰۳، ۱۵:۱۱ - 🌺آسیــ هــ💚
      مرسی .
    نویسندگان