فوق ماراتن

من از تو هیچ نخواهم جز آنچه بپسندی

من از تو هیچ نخواهم جز آنچه بپسندی

نکاتی در باب اینستاگرام

سه شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۹، ۰۲:۲۱ ق.ظ

انقد بدم میاد ازین پیجایی که رو پستشون میزنی بعد میبینی نوشته "صرفاً جهت ایده". من همه‌شونو بلاک میکنم که دیگه تو سرچم نیان. 

یا اونایی که نوشته‌ن "امنیت پیج : فلان" ! واقعاً درست کردن یه تو استپ وریفیکیشن انقد داد و هوار داره؟ یا چیز دیگه‌ایه من خبر ندارم؟

مورد آخر نوشتن "مجهز به آنفالویاب" و "فالو جهت معرفی" در بیوی اینستاگرامه. خیلی کار زشتیه. 


خب کارای خوب هم بگم حالا : 

اونایی که از محصولشون 

۱. فیلم هم میذارن

۲. دست یا آدم در فیلم و عکس معرفی محصول وجود داره ( که ما اندازه رو درک کنیم )

۳. قیمت محصولات رو یا در یه هایلایت یا زیر پست مینویسن و نمیگن "به دایرکت مراجعه کنید". میدونم بخاطر تغییرات قیمته. ولی میتونن هایلایت کنن. دیگه حذف و اضافه کردن هایلایت راحته. البته منم همیشه  میرم میپرسم قیمتا رو حتی اگه نخوام بخرم. ولی خب!

  • نورا

نظرات  (۱)

به من هم رمز بده :) 

از اینستاگرام کلا خوشم نمیاد مخصوصا اینهایی که خیلی نخ نما فکر میکنند خیلی حرفه ای دارند هر آشغالی را تو مغز ملت میکنند!

پاسخ:
وای من الان فهمیدم اشتباهی جواب نظر قبلیتو داده بودم! اصلاً حواسم نبوده برا چه پستی نظر گذاشته بودی 🙊 

یه پیغام خصوصی میشه بفرستی؟ که رمزو توش بنویسم برات
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
  • ۸ ارديبهشت ۰۳، ۱۵:۱۱ - 🌺آسیــ هــ💚
    مرسی .
نویسندگان