فوق ماراتن

من از تو هیچ نخواهم جز آنچه بپسندی

من از تو هیچ نخواهم جز آنچه بپسندی

من و درسام

چهارشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۹، ۰۱:۰۱ ب.ظ

باید اسم وبلاگمو بذارم ماجراهای من و درسام :))) 

حالا ببینید باز چی شد! کل آزمون زبانهای آذر معلق شد. و اولین آزمون بعد از اون میفته ۱۶ ژانویه ( ۲۷ دی ). جدای از اینکه اون زمان خیلی زمان شلوغیه برا من، چون وسط امتحانای ترمه؛ نصف ددلاین‌ها هم رد شده تا اون روز! 

حالا به چندتا دانشگاهی که ددلاینشون ۱۵ ژانویه بود ایمیل دادم و پرسیدم ممکنه دیرتر نمره زبانو بفرستم یا نه، ولی نمیدونم پاسخشون چیه. چون یه مشکل بین المللی نیست، فقط مشکل ایرانه. 


از یه طرف البته خوشحالم یکم، چون برا مشکل پاسپورتم فرصت بیشتری دارم و برای خوندن هم همینطور. نه اینکه با خیال راحت بخونم، ولی میتونم نمره بالاتری بگیرم. 


آه چقد ولی حسرت میخورم. حسرت اینکه روزایی آدم درس میخونه و درگیر دانشگاه و حواشیه، هیچ وقت فکر نمیکنه یه روزی ممکنه به چه چیزایی نیازمند باشه. به یه نیم نمره بیشتر، به یه ریکام مرتبط، به یه جایزه‌ی تحصیلی، و خیلی چیزای دیگه. 

و چقدر من خودمو واقعاً شهرستانی حس میکنم در مقابل بعضی بچه‌ها که از روز اول دانشگاه میدونستن چار سال بعد چه خبره. 

  • نورا

نظرات  (۵)

حسنا کاش بشه بنویسی واسه اونایی که سال اولی ان و یا هنوز وارد دانشگاه نشدن .. از این بنویسی که به چه چیزایی باید توجه بکنن طی این ۴ سال و خلاصه هرآنچه که فکر میکنی میتونه مفید و کمک کننده باشه .. من واقعا به همچین گاید لاینی احتیاج دارم :(

پاسخ:
کانال یوتیوب یه پست گذاشته م و انشالله این جریانات تموم شه بازم میذارم. سرچ کن study mode

تا اونجایی که من تجربه دارم بیشتر دانشگاهها می پذیرن نمره زبان رو دیرتر بفرستی. بگی فلان تاریخ آزمونت هست و بخاطر کرونا امکان آزمون زودتر رو نداشتی اونا هم قبول میکنند. حتی زمانی که من اپلای کردم کرونا هم نبود و پذیرفتن :)

پاسخ:
بقیه هم بهم همینو گفتن. ولی بازم برا اطمینان ایمیل دادم بپرسم. امیدوارم درست شه همه چی.
خیلی استرسشو داشتم، الانکه فرصتم بیشتر شد یکم استرسم کم شده

منظور من این هست که به دانشگاههایی که ددلاین قبل از ۱۵ ژانویه هم دارند ایمیل بزن و به اونا هم بگو امتحانت فلان موقع هست و می تونند برات صبر کننند تا نمره ت آماده بشه یا نه!

پاسخ:
نه دیگه زودترینشون همونه. یعنی فقط UBC جلوتره، که بچه ها ایمیل داده بودن و قبول نکرده بوده. حالا منم یه امتحانی میکنم دیگه. فوقش میگن نه D: 

سلام، می خواستم ازتون تشکر کنم. من تازه امسال وارد دانشگاه شدم و ویدیوی آخری که توی کانالتون گذاشتید واقعا کمک کننده بود. امیدوارم این مراحل رو هم زودتر پشت سر بذارید و بتونید مسیر زندگی علمیتون رو با موفقیت ادامه بدید.

پاسخ:
سلام. ممنون از لطفتون‌.

سلام میشه نکات رو برای ماهم بنویسی .متاسفانه نتونستم تو یوتیوب پیدا کنم لبخند جون

پاسخ:
اگه فرصت کنم آره. ولی الان متاسفانه نمیتونم قول بدم. 
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
  • ۸ ارديبهشت ۰۳، ۱۵:۱۱ - 🌺آسیــ هــ💚
    مرسی .
نویسندگان