فوق ماراتن

من از تو هیچ نخواهم جز آنچه بپسندی

من از تو هیچ نخواهم جز آنچه بپسندی

قتل میدان کاج

چهارشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۸، ۰۲:۱۴ ق.ظ

قتل میدان کاج را که همه یادتان هست؟ خیلی مایه‌ی تفریح و سرگرمی شد. دو نفر ریختد وسط میدان همدیگر را زدند. حتی یکیشان کشته شد! بعد از آن روز به این فکر افتادم که همیشه یک مشت تخمه توی جیبم برای این روزها داشته باشم. لذت نمایش را دو چندان می‌کند. البته خداروشکر تلفن همراه داشتم. فیلم هم گرفتم ببرم نشان فامیل دهم. یکی گفت آقا زنگ بزن پلیس. گفتم "به ما چه". خودشان می‌دانند. تازه به پلیس هم زنگ زدند آمد، آن یکی را پیدا نکردم که بهش بگویم دیدی اتفاقاً نظر پلیس هم با من یکی بود؟ دو افسر گفتند " به ما چه" بذار انقدر همدیگر را بزنند تا بمیرند. اتفاقاً همین هم شد. منتها هر دو نمردند، فقط یکی مرد. خب بهتر از این بود که ما بمیریم. آنها دعوا می‌کنند آنوقت ما زخمی شویم؟ تازه راحت شد مرد. ولی حیف که هیچ‌کس فاتحه نفرستاد. مردم خیلی اینروزها بی‌اعتقاد شده‌اند. 

  • نورا

نظرات  (۹)

  • دچارِ فیش‌نگار
  • 9و 28 آخه؟
    پاسخ:
    دیشب تنها بودم تو اتاق، راحت نمیخوابم تنهایی. انشالله فردا همون ۷ پاشم D: 

    + فک نمیکردم کسی اونجا رو نگاه کنه جز خودم :))))))
  • دچارِ فیش‌نگار
  • حواسم بهت هست :)
    پاسخ:
    :))))) پس منم حواسم به خودم بیشتر باشه.

    لطف دارید
    منم نگاه می کنم تازه :)
    پاسخ:
    من خودمم جلو نمیرم تو دعوا چون زورم نمیرسه به دو تا مرد اونم یکی چاقو به دست. ولی آقایون اگه همت کنن زورشون میرسه چند نفری. 

    + الان دوباره نظرتو خوندم. منظورت چالش بود نه؟ D: 
    خوبی نوشتن چالش اینجا همینه. یه حس تعهد بیشتری بهش پیدا میکنی
    غم انگیزه! 
    پاسخ:
    خیلی. و این اتفاقات خیلی حرفا برا گفتن داره. نشون میده ما تبدیل به چه مردمی شدیم. 
  • دچارِ فیش‌نگار
  • شوخی کردم بابا
    شانسی دیدم :))))
    پاسخ:
    :))))) 
    آره که منظورم چالش بود :) و الا منم دعوا بشه اصلا نمیرم جلو برا نگاه کردن :/
    پاسخ:
    D: 
  • Daisy ‌‌‌‌
  • سلام لبخند جان

    خودت نوشته بودی؟

    یادِ پلاسکو افتادم و بند اومدن راه...
    پاسخ:
    سلام عزیزم :) ( چی صدات کنیم تازگیا؟ )
    بلی
    باز پلاسکو رو مردم خب کاری از دستشون بر نمیومد، اینو حداقل میتونستن برن جلو
  • Daisy ‌‌‌‌
  • والا خودم هم موندم سرِ اسمم 😂😂

    همون خورشید بگید اگه راحتید
    تا ببینم اسمِ جدید چی پیدا میکنم 🙈
    پاسخ:
    D: 

  • دخترمعمولی
  • خدا بگم چیکارت نکنه :D، فیلمه رو رفتم دیدم دوباره، دیشب خواب میدیم همسرم دو نفرو کشت :|!!! انقدرم راحت کشت که نگو!! صبح هی فکر می کردم واسه چی آخه من همچین خوابی دیدیم، بعد یادم اومد واسه چی بوده!!

    پاسخ:
    D: باور میکنی خودم جرات نکردم تا حالا فیلمشو ببینم؟ فقط اخبارو خوندم در موردش. 
    احساس میکنم همسرتون تو خواب آنیموس خودته. حتی خوابایی که بخاطر دیدن یه فیلم تو ما برانگیخته میشن میتونن معنی داشته باشن. 

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    آخرین نظرات
    • ۸ ارديبهشت ۰۳، ۱۵:۱۱ - 🌺آسیــ هــ💚
      مرسی .
    نویسندگان