فوق ماراتن

من از تو هیچ نخواهم جز آنچه بپسندی

من از تو هیچ نخواهم جز آنچه بپسندی

در مفهوم زمان

يكشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۸، ۰۴:۵۱ ق.ظ
دنبال فلش گمشده‌ام بودم. کلی دعا کردم که دست کسی نیفتاده باشد چون عکس‌های خانوادگیمان توی فلش بود. امروز فلش را پیدا کردم. تمام مدت توی کیف پولم بوده. 

احساس میکنم اتفاقات زندگی ما هم در درون ما هستند. آن‌ها تمام مدت حضور دارند. اما ما آنها را به ترتیبی می‌یابیم، که قبل از یافتنش برایمان آینده و بعد از آن برایمان گذشته است. 
  • نورا

نظرات  (۵)

خوشحالم که فلشتو پیدا کردی
پاسخ:
منم خیلی D: 
موافقم با این:
احساس میکنم اتفاقات زندگی ما هم در درون ما هستند.


البته من نمی گم درون ما هست میگم وجود دارن. اتفاقا اون روز داشتم برای دوستم مثال می زدم ما همیشه فکر میکنیم اگر الان بزنیم 2+2 باید همین الان 4 رو ببینیم وقتی نمی بینیم میگیم دنیا چرا اینجوریه ولی از نظر من اون 4 همون لحظه تولید میشه ولی میره یه جای دیگه که ما الان بهش دسترسی نداریم و نمی تونیم ببینیمش. یه وقت دیگه که 4 مون رو پیداش میکنیم اسمش رو میگذاریم "آینده" یا "یک مکان دیگر" . اگر از یه کم بالاتر به زندگی هامون نگاه کنیم دوری و آینده و گذشته یه جور دیگه میشه احتمالا :)
پاسخ:
آره دقیقا همین احساسو دارم. و فک می‌کنم این فقط جسممونه که تو قالب زمانه و روحمون باید مستقل از زمان باشه. 
  • Daisy ‌‌‌‌
  • من نفهمیدم چی شد 🙈😲

    یعنی ما تأثیری در رقم زدنِ اتفاقات نداریم؟
    همیشه این سوال برام دغدغه بوده
    پاسخ:
    ما تاثیر داریم. ولی تاثیر ما در زمان واقعه نیست لزوماً. من اینطوری فکر می‌کنم. 
    خدا رو شکر که فلشت پیدا شد! 
    عجب جملات عمیقی بود! یعنی می خوای بگی این ما هستیم که اون اتفاقات رو رقم می زنیم و چون رقم زننده ماییم بنابراین تمام چیزهایی که اتفاق میفته در درون مائه؟!
    خودمم نفهمیدم چی گفتم :/
    پاسخ:
    آره واقعاااا خداروشکر. یعنی کل اون چند روز دائما استرسشو داشتم. 

    میخواستم بگم یه چیزهایی هست ( خارج از بعد زمان) ولی ما توی یه لحظه‌هایی به اون چیزهایی که هستند میرسیم، و بر این اساس بهشون صفت گذشته، حال و آینده رو نسبت میدیم.

    ولی این چیزی که خودتم گفتی جالبه. اینکه تمام اتفاقات در درون ما باشند... 
    یه کم تصورش خارج از بعد زمان برام سخته!
    پاسخ:
    آره خب. لزوماً هم درست نیست. فقط احساس منه
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    آخرین نظرات
    • ۸ ارديبهشت ۰۳، ۱۵:۱۱ - 🌺آسیــ هــ💚
      مرسی .
    نویسندگان