فوق ماراتن

من از تو هیچ نخواهم جز آنچه بپسندی

من از تو هیچ نخواهم جز آنچه بپسندی

هه ریونگ

جمعه, ۲۸ تیر ۱۳۹۸، ۰۳:۵۵ ب.ظ

شاید یه سنگ نتونه جلوی رود رو بگیره، اما میتونه یه موج بسازه 



  • نورا

نظرات  (۳)

چه جمله قشنگی.
حالا فیلمش چطور بود؟
پاسخ:
هنوز دو قسمتش اومده فقط. تا اینجاش خوشم اومد. کلاً از این فیلمایی که یه دختر پرتلاش و جنگجو داره توش خوشم میاد D: 
:))))))))))
پس جدیده! اسمش یه جوری بود فکر کردم فیلم قدیمی ایه!
پاسخ:
نه جدیده D: البته ازون فیلمای چوسانیه :))))) 
این لینک فیلمشه : 
https://drdl2.xyz/rookie-historian-goo-hae-ryung/
اگه جذابیت سریال زیاد باشه خیلی هم خوبه. با این چوسانشون :)) فکر می کنم یکی از بنادر بزرگشونه.
ممنون بابت لینک. رفتم داستانشو خوندم خوشم اومد. احتمالا می بینمش ولی دوست دارم تموم شه بعدا. امیدوارم روند و پایان خوبی داشته باشه.
آخ هی می خوام به لیست سریالام اضافه نکنم، هی نمی شه!
پاسخ:
منم دلم میخواست منتظر شم تموم شه، ولی دلم طاقت نیاورد D: حالا چون کم نیارم یه سریال دیگه رو هم کنارش میخوام ببینم. 
امیدوارم! 
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
  • ۸ ارديبهشت ۰۳، ۱۵:۱۱ - 🌺آسیــ هــ💚
    مرسی .
نویسندگان