فوق ماراتن

من از تو هیچ نخواهم جز آنچه بپسندی

من از تو هیچ نخواهم جز آنچه بپسندی

از تفاوت‌ها: تمجیدهای به‌جا

يكشنبه, ۲ مرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۰۴ ق.ظ

امروز رفته بودم خرید. بعد از مدت‌ها خرید آنلاین، دوباره زندگی طوری شده که می‌توانیم برای خرید حضوری برنامه بریزیم و با پروانه قرار گذاشتیم که دو هفته در میان، هر بار یکی‌مان برود خرید. 

آنجا که بودم یک خانمی که از کنارم رد شد برگشت و گفت این پروانه‌ی شالت خیلی زیباست. من هم تشکر کردم و لبخند زدم. برای شاخه‌ی گل که تعریف کردم، می‌گفت به نظرش آنجا این یک فرهنگ است، که آدم‌ها می‌توانند از یکدیگر تعریف کنند. بدون تملق. بعد یاد بارهای دیگری افتادم که این تجربه را اینجا داشتم. و تعدادشان زیاد بود. یک بار رفته بودم دکتر و منشی دکتر گفت که پالتو‌ام خیلی قشنگ است، مخصوصا طرح دکمه‌هایش. ظرافت خاصی دارد. یا وقتی برای مهمانی رفته بودیم خانه‌ی هدیه، کارلی و سوچا گفتند که کفش‌ها و بلوز و روسری و شلوار و کیفت خیلی قشنگند و کارلی بعد از اینکه خودش یکی یکی این‌ها را گفت برگشت گفت باید بگویم کلاً I love your outfit. و خب من در ایران هم با همین شمایل بودم، ولی تعداد دفعاتی که دیده بودم مثلاً یک ادم کاملاً غریبه در فروشگاه برگردد بگوید روسری‌ات قشنگ است صفر است. خودم هم ناخودآگاه انگار یاد گرفته‌ام به بقیه خوبی‌هایشان را بیشتر یادآوری کنم، و این محدود به زیبایی‌های ظاهری نیست. و اینکه این تعریف‌ها کاملاً هم صادقانه و bona fide است، یعنی خودم هم می‌توانم تایید کنم که پروانه‌ی کوچکی که از گوشه‌های شالم آویزان است واقعاً زیباست. 


خلاصه این هم برود در شمار پست‌های تفاوت‌های اینجا و آنجا. 


تربچه خریدم بعد از مدت‌ها و دلم می‌خواهد به همه نشانش دهم. از بس که عکسش را دوست دارم. پس عکس تربچه‌ها و پروانه خدمت شما :)



+ می‌خواهم دوباره آزمون زبان بدهم و دارم سعی می‌کنم از کلمات جدیدی که هرروز یاد گرفته‌ام در بطن زندگی استفاده کنم. خلاصه bona fide را ببخشید :)




  • نورا

نظرات  (۳)

من خیلییی این ویژگی رو دوست دارم که اگه در کسی چیزی دیدیم که زیبا بود، برا خودمون نگهش نداریم و به طرف مقابل هم بگیم. هم خودمون حس بهتری پیدا می‌کنیم و هم شاید روز اون زیباتر بشه :)

 

واقعا هم پروانه آبی قشنگیه ؛) 

من عااااشق تربچه ام. سبزی‌هاش برا تو تربچه‌هاش واسه من😁

 

پاسخ:
آره واقعاً همون یه جمله تغییر محسوسی تو روز آدم ایجاد می‌کنه. مخصوصاً اینکه می‌دونی صادقانه گفته شده :) خلاصه بیش باد :)

متشکرم *-* 
:)) تربچه‌ها برید بغل خاله 
  • هلن پراسپرو
  • قلب من برای این دو تا عکس پر کیفیت و پررنگ!

    پاسخ:
    ^-^ قلب من نیز موقع عکس گرفتن :)) ❤️🦋

    به به چه عکس های جذابی.

    چه خانم شیکی :* اونی که گفته بود کفش و بلوز و روسری و شلوار و کیفت خیلی شیکند خیلی خوب بود :)  

     

    پروانه ت رو عشقه :*

     

    پاسخ:
    ^-^ متشکرم. 
    آره :)) خودمونم خندیدیم اونجا. امروزم استادم میگه I like your choice of colors، می‌خواستم بهش بگم I like your choice of words :) ولی دیگه فقط تشکر کردم.

    ^-^ پروانه‌مم بهتون سلام می‌رسونه.
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    آخرین نظرات
    • ۸ ارديبهشت ۰۳، ۱۵:۱۱ - 🌺آسیــ هــ💚
      مرسی .
    نویسندگان