فوق ماراتن

من از تو هیچ نخواهم جز آنچه بپسندی

من از تو هیچ نخواهم جز آنچه بپسندی

مرا پر کن از آغوشت

دوشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۰:۱۲ ق.ظ
مثل باران هایی باش که شر شر می بارد
وقتی می آید صدایت می کند
حتی اگر خواب باشی بیدارت می کند
بعد که می روی پنجره را باز کنی و تماشایش کنی می دود در نفس هایت 
و تمام سینه ات را پر می کند
بعد می رود توی چشم هایت
خودش را گرم می کند
و می بارد...



بعدا نوشت :
اینا رو نوشتم گلدونم که رو تراس بود رفت پرید بغل بارون. بارون هم بغلش نکرد، گلدون که همونجا زمین خورد ولی خود کاکتوس از ریشه در اومد و خودشو از دوطبقه پرت کرد پایین. رفتم حالا نجاتش دادم آوردمش گذاشتم دوباره تو گلدونش، جاشم عوض کردم که سایه‌ی یه گل بزرگتر رو سرش باشه دیگه ازین کارا نکنه :/ کاکتوس انقد جوگیر آخه؟ 
  • نورا

نظرات  (۴)

:)
پاسخ:
:)
احسنت
بسیار زیباس
البته من با زلزله هم بیدار نمیشم :/

فیلم هندی شد که !
پاسخ:
بله با زلزله میمیریم بیدار نمیشیم. 

واقعیتی بیش نبود! 
کاکتوس است دیگر... :)

پاسخ:
:)))) واقعا
خب کاکتوسه بهش برخورده دیگه وقتی بارونه تحویلش نگرفته! خار داره که داره... دل هم داره ؛) ولی کاکتوسه هم دیگه نباید خودکشی می کرد :دی
خیلی بامزه نوشتی...
این وبلاگت بیشتر به دل می شینه. 
پاسخ:
:D اتفاقا خار هم نداره ولی دوستم که بهم کادو داد گفت این یکی زیاد مراقبت نمیخواد فقط اب بدی بهش خوبه، فک کنم بچه از همون روز اول دچار کمبود محبت شد. 

^__^ خب خداروشکر ! 
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
  • ۸ ارديبهشت ۰۳، ۱۵:۱۱ - 🌺آسیــ هــ💚
    مرسی .
نویسندگان