فوق ماراتن

من از تو هیچ نخواهم جز آنچه بپسندی

من از تو هیچ نخواهم جز آنچه بپسندی

معارفه

يكشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۹، ۰۳:۵۴ ق.ظ
جمعه شب دانشگاه برامون یه معارفه‌طور گذاشته بود. همه بچه‌ها بودن. اولش هرکی خودشو در حد یکی دو جمله معرفی می‌کرد. بعد هم مسئولای دانشگاه فضای دپارتمان و شهر و اینا رو معرفی کردن و بعضی بچه‌ها سوالاشونو پرسیدن. 
غیر از من سه تا ایرانی دیگه هم بودن. دو تا پسر و یه دختر. من دو دقیقه دیر رسیدم و دختر ایرانیه معرفیش رد شده بود. دو تا پسره هم جالب بود که همنام بودن. ولی من فعلاً تصمیم گرفتم از همه‌شون متنفر باشم :)))) مامان میگه با همین دختر ایرانیه میتونی همخونه شی پس. گفتم نه خوشم نمیاد. از کجا معلوم دختر خوبی باشه؟ از الان نمیخوام تصمیم بگیرم. باید آدمش خوب باشه، به ایرانی خارجی بودنش نیست. البته بعداً فکر کردم خوبی همخونه ایرانی اینه که با کفش نمیاد رو فرش. ولی فکر کنم کلاً شرقیا کفشاشونو در میارن نه؟ بهرحال فعلاً تو فاز تنفرم. 

هنوز نامه I20 برام نیومده. و تا اون نیاد نمیتونم برا سفارت وقت بگیرم. تنها سفارتی هم که الان وقت میده اسلام‌آباد پاکستانه. مامان منم فکر میکنه الان پاکستان جنگه و تو خیابوناشون مین جاسازی شده :)))) 
البته من خودمم تمایلی ندارم راستش برم اونجا، ولی خب کشور ما که همون سفارت هم نداره. مجبوریم دیگه. از ماست که بر ماست. 



  • نورا

نظرات  (۱۳)

اتفاق رایجیه که سه تا ایرانی جزو پذیرفته های یه پروگرم باشن؟ به لحاظ احتمال جالب به نظر میاد.

پاسخ:
الان موج مهاجرته تو ایران و اتفاق عجیبی نیست به نظرم. نمیدونم بازم، باید دید بقیه پروگرما چجوری ان. 

تنفر چرا هنوز هیچی شروع نشده؟

 

اسلام آباد رو توصیه اکید میکنم نری. یکی از دوستای ما رفته بود اتفاقای بدی براش افتاده بود تازه اون آقا بود :(

پاسخ:
من کلا اولش از همه متنفرم این طبیعیه :)))) 
البته به شوخی میگم، ولی واقعا ته دلم دوست دارم اول فاصله ها رو حفظ کنم و صرف اینکه ایرانی ان باهاشون صمیمی نشم. 
دلایل کوچیکی هم دارم البته برا تنفر، مثلا اینکه یکیشون یه جمله انگلیسی گفت که گرامرش خیلی غلط بود. اون یکیشون هم از قیافه ش خوشم نیومد. عکسای پروفایلش خیلی چیپ بود D: 

الان دیگه گزینه دیگه ای متاسفانه وجود نداره. و بچه ها با هم میرن. یعنی من تنها نیستم، حتما اون روزی که بخوام برم چه تو پرواز، چه روز مصاحبه، ایرانیای دیگه ای هم هستن که با هم هماهنگ میکنن و میرن. بنابراین فقط امیدوارم مشکلی وجود نداشته باشه. در هر صورت گزینه دیگه ای ندارم. تازه پروازشم خیلییییی گرونه!! 

مگر اینکه واقعا فرجی شه تو این روزا و ارمنستان وقت بده. فعلا که خبری نیست. 

میتونی قانون بگذاری تو خونه با کفش نرید ربطی به غربی و شرقی نداره.

 

پاسخ:
آخه به عادته. کسی که یه عمر کفش در نیاورده رو نمیشه مجبور کرد کفشاشو در بیاره. البته من نمیدونم غربی ها هم چجوری ان، واقعا با همون کفشایی که بیرون میپوشن میان داخل؟ یا مثلا کفشاشونو عوض میکنن؟ 
ولی خب به طور کلی باید صحبت کرد دیگه. منم یکم تجربه خوابگاه دارم و میدونم چه چیزایی از یه هم خونه ای برام مهمه. خود دانشگاه هم مثل اینکه بچه ها رو به هم وصل میکنه که ببینن با کی میتونن همخونه شن. باید دید چطور پیش میره. 
  • دخترمعمولی
  • ان شاءالله که همه چی خوب و زود جور میشه و یه هم اتاقی خوبم می تونی پیدا کنی :).

    من نمی تونم بگم با کی هم اتاقی بشو و با کی نشو، فقط امیدوارم یه هم اتاقی خوب غیرسیگاری با فرهنگی نزدیک به خودت نصیبت بشه :).

    چند وقت پیش همسایه مون اومد خونه مون، تعارف کردیم بیاد تو. با کفشاش اومد نشست روی مبل، پاهاشو گذاشت روی فرشمون که زمینه اش کاملا سفیده، من داشتم سکته می کردم. آخه هوا هم بارونی و برفی بود، گفتم حتما کفشاش کلی گل داره کفِش. ولی خدا رو شکر چون همسایه ی دیوار به دیوار بود، کفشاش خیس نشده بود توی این دو قدم. هوووف.

    پاسخ:
    انشالله. هنوز تا همخونه پیدا کردن کلی راهه. فعلا باید ببینم رام میدن اصلا یا نه D: 
    وای اگه سیگاری باشه که من از پنجره پرتش میکنم پایین. حتی ترجیح میدم الکل هم نخوره و دوست پسرشم نیاره خونه D: ولی خب انتخابا محدودن دیگه. نمیتونم از الان شرط و شروط بذارم. باید ببینم چیا مهمتره برام. 
    واااای! تازه نمیدونه ما ایرانیا انقدر رو فرشمون حساسیم که دو لایه روفرشی هم روش میندازیم که پاهامون فرشو کثیف نکنه. چه برسه به کفش!! 

    خیلی جالبه به این بخش از چالشای همخونه پیدا کردن فکر نکرده بودم:) حتی تو کشور خودتم بخوای همخونه پیدا کنی خیلی سخته دیگه چه برسه یه کشور دیگه. 

    مامانم انقدر فرشارو تمیز نگه میداشت و همیشه روفرشی پهن می کرد که ۱۲-۱۳سال بعد از ازدواج نیاز پیدا نمیشد بشورتش"^__^

    پاسخ:
    آره. همخونه خوب در حد پیدا کردن همسر خوب سخته D: البته که خوب و بد نداره، فقط اینکه سازگار باشی با هم. 
    اووووو ماشالله! نه ما دیگه سالی یه بارو مجبور میشیم بشوریم. با اینکه روفروشی هم میندازیم آخرشم فرش پاخوره و کثیف میشه. 

    به قضیه کفش دقت نکرده بودم:))

    استرس نداری حسنا؟ 

    پاسخ:
    :))) تازه فکر کنم خیلی مسائل دیگه هم هست که وقتی برم اونجا متوجه میشم. 
    در یه حد ثابتی چرا استرس دارم. ولی دیگه ناگزیره. 

    کدوم کشور میری ان شاء الله؟ 

    پاسخ:
    آمریکا 🙊 اگه درست بشه کارام

    الهی که موفق و عاقبت بخیر باشی 😘😘

    پاسخ:
    مرسی پاییز عزیز 🤗😘
  • دچارِ فیش‌نگار
  • قدم به قدم درست میشه همه چیز :) ما براتون دعا می کنیم

    پاسخ:
    لطف دارین شما. انشالله که درست بشه :)

    خخخ من هم از روی عکس های پروفایل دیگران، قضاوتشون میکنم :)) اما فکر نکنم گرامر اشتباه تاثیری روی نظرم بذاره شاید چون خودم خیلی داغوووونم :( 

    اره بنظر من هم با یه نفر از یه فرهنگ دیگه همخونه بشو. برا من هم عجیبه با کفش بیرون میایند تو خونه. خب واقعا کثیف نمیشه؟ سیگار خیلی بدتر از قضیه ی کفش هست برای من. 

    پاسخ:
    برا قضاوت اولیه آخه همینجور چیزا در دسترسن :))) بعد که ببینمشون ملایم‌تر برخورد میکنم. 
    هر کدوم چالشای خودشونو دارن. چون حتی تو ایران هم فرهنگا متفاوته. 
    سیگار آره واقعا منم حالم بد میشه. البته خونه‌های خود دانشگاه smoke free هستند و کسی سیگاری هم باشه اون محدوده نمیتونه سیگار بکشه. 

    صمیمانه برات آرزوی موفقیت میکنم، هم در ویزا گرفتن و هم در همخانه پیدا کردن. 

    پاسخ:
    ممنون عزیزم 🤗 
  • پَـــــر واز
  • امیدوارم خیلی زود کارات درست بشه و دوستای خوبی هم پیدا کنی^_^

    پاسخ:
    آره پیدا کردن دوست از اون کارای سخته برا من. امیدوارم همینطور بشه ^-^ 
  • زندگی در خیابان بیست و پنجم
  • دیگه کم کم باید برات اهنگ رفتمممممم رفتم و بار سفر بستممممم رو بخونیم :) 

    هر دفعه میای از پله های پیشرفت مینویسی من کلی ذوقتو میکنم :) 

    پاسخ:
    نه هنوز خیلی زوده. همچنان در انتظار i20 به سر می‌برم. 
    ^-^ 🤗🤗
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    آخرین نظرات
    • ۸ ارديبهشت ۰۳، ۱۵:۱۱ - 🌺آسیــ هــ💚
      مرسی .
    نویسندگان