فوق ماراتن

مترو

دوشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۸، ۰۵:۲۱ ق.ظ

یکی از تفریحاتم در مترو این است که حدس بزنم آدم‌ها در کدام ایستگاه پیاده می‌شوند. می‌دانی، دوباره از همان احساسات مخلوط گذشته و آینده است. مقصد آنها برای خودشان در گذشته معلوم شده، اما برای تو در آینده معلوم می‌شود. حالا این مقصد در کجای زمان قرار دارد؟ ذره‌ای احساس استقلال از زمان را به دست می‌دهد

 

 

  • نورا

نظرات  (۴)

تا حالا اینجور فکر نکرده بودم ...

پاسخ:
:)

جالب بود

حالا اگه من باشم همه حدسام اشتباه از آب در میاد :/

پاسخ:
خب حدسه دیگه. طبیعیه که اشتباه از آب در میاد. 

من فقط اون موقعی که تو اتوبوس فقط دو سه نفریم شروع می کنم به حدس زدن :) بیشتر ولی دوست دارم به آدما نگاه کنم و یه وقا قصه شونو حدس بزنم.

پاسخ:
آره قصه‌هاشونم جالبه. میدونی یه چیز دیگه هم برا من جالبه اینه که میگن ما به تمام ادما با پنج تا واسطه وصلیم. من گاهی فک میکنم مثلاً به این آدما چجوری وصلم؟ 

با پنج واسطه به آدما وصلیم؟! من نشنیده بودم!

پاسخ:
اوهوم. تازه با دنیای اینترنت میگن این فاصله به ۳ تا رسیده
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
  • ۸ ارديبهشت ۰۳، ۱۵:۱۱ - 🌺آسیــ هــ💚
    مرسی .
نویسندگان