فوق ماراتن

آخرین تلاش

يكشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۹، ۰۳:۴۷ ق.ظ

بعد از اینکه دیروز بخاطر معدلم نشستم و گریه کردم، حس کردم خب دیگه همینیه که هست. جیک جیک مستونت بود فکر زمستونت نبود؟ و بالاخره قبول کردم که پلن بی رو هم توی ذهنم فعال کنم؛ موندن برای ارشد. بعد از اینکه یکم فکر کردم و احتمالات رو سنجیدم که اینجا با چه استادی میتونم کار کنم و موضوعمو چجوری میتونم به خوردشون بدم، یکم خیالم راحت شد. 

به چند تا دانشگاه در مورد تعویق آیلتس ایمیل دادم و پرسیدم آیا ممکنه نمره رو دیرتر بفرستم یا نه، که همه گفته بودن نه! ولی بیشترشون گفته بودن به جاش میتونی دولینگو امتحان بدی. این شد که دیشب دولینگو رو هم ثبت نام کردم (49 دلار!) البته به یکی از اقوام که کانادا هست گفتم و برام واریز کرد که من از اینجا باز براش پول میریزم( که شد 1300). اینکه قیمتا رو مینویسم میخوام سالها بعد یادم بمونه و بتونم باهاش نرخ تورمو محاسبه کنم :)))) 

این ماه حسابی خانواده تحت فشار قرار گرفتن با این خرجا. و اگه از استادی جواب نگیرم هیچ دانشگاهی اپلای نمیکنم، جز اونایی که اپلیکیشن فی نمیخوان. چون واقعیت اینه که رشته من برا اونچیزی که میخوام نامرتبطه و میدونم کلی متقاضی خوب با معدل بالا و پیش زمینه عالی پشت درن، اونوقت چرا باید ریسک کنن و منو انتخاب کنن؟ 

هرچی بزرگتر میشم نگرانیا بیشتر میشن. حالا باید به فکر مقاله هم باشم. فارغ از اینکه برم یا نرم باید تا سال بعد یه مقاله سابمیت کرده باشم و این یعنی باید الان شروع کنم. چند تا استاد محتمل در نظر دارم و امروز به یکیشون ایمیل دادم که در مورد موضوع با هم صحبت کنیم. استادیه که همین ترم باهاش درس داریم و بهم گفته توی اسکایپ میتونیم صحبت کنیم.

یکم آروم ترم و یکم خیالم راحت تره. دیروز استخاره  کردم (البته فک کنم به اینکار نمیگن استخاره ) و این آیه دلمو روشن کرد : 


(موسی خطاب به خدا ) : رب انی لما انزلت الیّ من خیر فقیر ، پروردگارا من به هر خیری که تو بر من بفرستی نیازمندم


خدایا، منم همینی موسی سفارش داد :)))) 



  • نورا

نظرات  (۳)

واقعا ان شاالله که هر چی خیره برات پیش بیاد⁦❤️⁩

پاسخ:
واقعا از ته دلم همینو میخوام. ولی از حرف تا عمل بسیاره :))) به خدا میگم خدایا هرچی خیره، ولی یه ذره که تعادل زندگی بهم میریزه میشینم گریه میکنم و دست و پا میزنم 

آفرین که پلن بی هم داری. همین که چند تا پلن داشته باشی باعث میشه استرست کمتر بشه و بهره وریت بالاتر بره. 

تو مکلف به تلاش هستی و باید تا آخرین حدی که ممکن هست تلاش هوشمندانه داشته باشی. 

تو این مسیری که پا درش گذاشتی ناامیدی معنی نداره. مثل هزارتو هست. هی باید بتونی سوییچ کنی بین راهروها. 

 

گریه هم اشکال نداره میکنی ولی خیلی کشش نده :)) 

پاسخ:
آره دقیقا استرسم کم شد. البته قبلا هم این پلن بیم بودها، ولی در واقعیت بهش فکر نمیکردم. فقط میگفتم اشکال نداره اگه قبول نشم؛ اما برنامه ای نداشتم که اگه قبول نشدم چه خاکی تو سرم بریزم :))) الان یه چند مدل خاک در نظر گرفتم برا خودم. 

:)))) چشم 
  • سرکار علیه
  • آیه دلمو برد :)
    پاسخ:
    الکی نبوده پیامبر شدن. بلد بودن به خدا چی بگن :)))
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    آخرین نظرات
    • ۸ ارديبهشت ۰۳، ۱۵:۱۱ - 🌺آسیــ هــ💚
      مرسی .
    نویسندگان