فوق ماراتن

untangle

سه شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۳۳ ب.ظ

خب بذارین اخبار رو فهرست وار بگم.

به یه استادی پیام دادم که بیا با هم کار کنیم. یعنی این ترم باهاش یه درسی هم داریم. بعد از دو هفته زنگ زد بهم گفت که یادش رفته بوده. بعد یکم حرف زدیم و من موضوع مد نظرمو گفتم. گفت خوبه برام بفرست مقاله هاشو. ( چون خودش فیلدش ریاضیاتیه، گفت من نمیفهمم چی میگی، فقط یه چیزی بفرست من بفهمم). منم یه پروپوزال-طور براش نوشتم و فرستادم. گفت خیلی خوبه و اینا، ولی مثلا باید ببینیم چقد دیتا داریم، کنترل منفیمون چیه و خلاصه صحبتای تکنیکال. دیگه باز من رفتم چندتا مقاله دیگه خوندم، بهش گفتم اگه بخوایم اینو مقاله کنیم، با کار کامیپوتری صرف نمیشه، باید یه کار ازمایشگاهی هم کنارش بکنیم. گفت پس برو با فلان استادتون هم مشورت کن، ببین چی میگه. من به اون استاده باز پیام دادم و صحبت کردیم، که دیگه منتفی شد. گفت ما که اصلا تجهیزاتشو نداریم و کلا هم مسئله خیلی بنیادیه، تو ایران دنبال کار بنیادی نباش. ولی گفت فلان استاد داره رو یه موضوع مشابه کار میکنه، میخوای با اون یه ارتباط بگیر. من دیگه رفتم چندتا از مقاله هاشو خوندم و دیدم بد هم نیست کاراش، بهش ایمیل دادم چند روز پیش. اینو تا اینجا داشته باشید. 


یکی از مزیتای کرونا برا ما این بوده که یه سری استاد مدعو از اقصی نقاط جهان داریم :))) دیروز هم یه استادی از امریکا داشتیم. این تازه سه ماهه که ازمایشگاه خودشو داره و کارش هم مورد علاقه من بود. من بعد از کلاس بهش ایمیل دادم چند تا سوال پرسیدم و گفتم که میدونم ددلاینا رد شده ولی ایا راهی برای پیوستن به ازمایشگاهتون وجود نداره؟ اونم جوابمو داده و گفته که فلان پروگرم مهلتش رد شده، ولی اون یکی دیگه مهلت داره تا فردا!! و استاد محور هم هست. اگه تصمیم گرفتی اپلای کنی بهم بگو که ببینیم مناسب هم هستیم یا نه. منم اپلیکیشن فرم رو پر کردم ( به جز قسمت پرداختش) و بهش ایمیل دادم گفتم که من پر کردم ولی اگه میشه قبل از ددلاین یه صحبتی کنیم در مورد یه سری مسائل. 


حالا! اون استاد بالاییه بود گفتم، واستاده جواب نداده نداده، عدل امروز پیام داده که لطفا واتس اپ بهم پیام بده تا بیشتر صحبت کنیم. من دیگه فعلا نادیده ش گرفتم، گفتم اول ببینم این امریکاییه چی میشه، بعد بیام سراغ تو :))) حالا اینم همین الان پیام داد که نه وقت میتینگ گذاشتن ندارم امروز، ولی هر سوالی داشتی بپرس. منم دیگه بحث رو به فاند کشوندم. تا ببینیم چی میشه. 


ازونطرف هم کدم گیر داشت هی ارور میداد، اخرش به استاد درسمون پیام دادم گفتم بابا من اینو هرکاری میکنم کار نمیکنه. گفت فلان کارو کن گفتم کرده م ، گفت کدتو بفرست ببینم چیکار کردی. کدمو فرستادم و کلی دعوام کرد گفت این چیه هی ایف ایف فور فور نوشتی، معلومه نمیشه دیباگش کرد. برو تمیزش کن ://// 


دیگه نمیدونم چیکار کنم . . . خدایا! باز همه چی به هم گره خورده. لطفاً گره های زندگی ما رو آنتتگل کن :)) 


++ نیاید بگید چرا هی انگلیسیا رو میریزی تو فارسیا، تا آزمون زیانمو نداده م مغزم کار نمیکنه. 

  • نورا

نظرات  (۶)

قبلا هم بهت گفتم تمام گزینه های روی میزت رو با هم پیش ببر. آخرش وقتی چند تا گزینه داشته باشی از بین شون بهترینش رو انتخاب کن. 

 

با آرزوی موفقیت برای دختر قشنگم :* 

پاسخ:
امیدوارم یکیش بشه حداقل :)))

مرسی مامان جان *-* 

بگید گره های ما را نیز آنتنگل کنه :((

اتفاقا خیلی خوبه به نظرم این قاطی کردنه باعث میشه خولننده چندتا کلمه یاد یگیره :))

و اینکه خیلی خوب مینویسید :) 

پاسخ:
خداوندا گره از کار همه بگشا :)))
لطف دارید
  • زندگی در خیابان بیست و چهارم
  • اخ اخ. امان از این گره هایی که می افتن تو زندگی و انواع و اقسام پروژه ها و باز نمیشن. حتی باز بشن هم باز با چند تا گره ی دیگه روبرو میشی. منم دارم یه پروژه رو با استادم کار میکنم و بعد از باز شدن یه گره مهم ، که فکر میکردم دیگه تا تهش میرم و اخ جون تا اخر اذر تمومه ، دستگاهی که باهاش کار میکردم سوووووخت . گریه حضار لطفا :(((

    پاسخ:
    ولی خب بالاخره باز میشن ( یا قیچی!) و همین یکم خیال آدمو راحت میکنه. 
    آه این اتفاقا خیلی نرماله متاسفانه. باید عادت کنیم. امیدوارم زودتر بیان درستش کنن‌. 
  • زندگی در خیابان بیست و چهارم
  • سلاام. کلی از پست هاتو خوندم و کیف کردم. چه قدر درگیری ها و شرایطمون شبیه به همه. خوش حالم توی این سکوت وبلاگستون پیدات کردم حسناجون 

    پاسخ:
    ممنون عزیزم لطف داری. منم وبلاگتو خوندم و خوشحالم از آشناییت ^-^ 
  • ربولی حسن کور
  • سلام

    پس به زودی صدای شما را از اون طرف آب می شنویم!

    پاسخ:
    سلام
    راستشو بخواید هنوزم امید چندانی به پذیرش ندارم. ویزا هم الان یه مشکل بزرگه بخاطر شرایط کرونا. باید دید چی پیش میاد :)) 
  • غریبه ‌‌‌‌
  • میدونم الان خیلی یه جوریه که بپرسم ولی این استاد امریکایی همونه که بعدا میگی ایرانیه و آشنای دور؟ :)) 

    پاسخ:
    بلی همونه :)
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    آخرین نظرات
    • ۸ ارديبهشت ۰۳، ۱۵:۱۱ - 🌺آسیــ هــ💚
      مرسی .
    نویسندگان