فوق ماراتن

آنتگلدد

شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۹، ۰۳:۵۹ ق.ظ

آقا این پست دو تا قبلی رو همین تازگیا گذاشتم، و الان رفتم دوباره خوندمش دیدم ااا واقعا گره ها گشوده شده :))

اون استاد آمریکاییه بود؟ همون شب دیگه بهم باز ایمیل داد، گفت که واتس اپ بهم پیام بده زنگ بزنم بهت. پیام دادم و یه ده دقیقه ای صحبت کردیم. گفت که اولاً برای PhD اپلای کن، چون آمریکا اصلاً اینجوری نیست که لازم باشه حتما مستر گذرونده باشی، و دکترا هم دیگه فول فانده خیالت راحته. ولی گفت که یه کمیته قبل از اینکه اپلیکیشنا رو برا استادا بفرسته، یه سری مینیمم ها رو بررسی میکنه، من امسال تو کمیته نیستم و نمیدونم این مینیمم ها چی هستن. ولی روزمه تو دیدم، sopتو هم خوندم خیلی خوب نوشته بودی، کارمون تا حدی align هست. من پیشنهاد میکنم اپلای کنی. دیگه یکمم همینجوری صحبت کرد که چرا میخوای اصلا بری خارج، جای دیگه هم اپلای کردی یا نه، بعد گفت نوشته بودی پایتون بلدی چقدر کار کردی، و گفت مثلا دیدت چیه به پروژه دکترا و این حرفا. البته گفت این الان مصاحبه نیست، نمیخوام استرس بگیری، منم صادقانه جواب دادم و به طور کلی دوستانه بود رفتارش و گفت امیدوارم تو مصاحبه ببینمت. و همونشب اپلای کردم و دو میلیون و چهارصد ناقابل هم پول اپ فی شد. امیدوارم حروم نشه پوله! 


یه چیزی هم در پرانتز بگم، من موقعی که میخواستم انتخاب رشته کنم، یکی از همکارای بابام گفت که دوست برادرزنش، دخترش بیوتک خونده و الان آمریکاست. بعد دیگه برادرزنش زنگ زده بود به همونا و برامون پرسیده بود که چجوریه و این حرفا. حالا میخوام بگم این استادی که باهاش الان حرف زدم، همون دختره ست. (فهمیدین انشالله؟ :))) فک کنم خیلی بد گفتم!) 


فقط تنها مشکلی که الان دارم نمره زبانمه، چون مهلت ارسال تمام مدارک 1 ژانویه ست و من 16 ژانویه تازه آزمونمه. دیگه باز به آفیسشون ایمیل دادم گفتم ایران همه ازمونا لغو شده، میتونم دولینگو بدم؟ یا پذیرش مشروط دارید؟ فعلا جوابمو نداده. این از گره اول!


بیاید اسم اون استادی که بعد از دو هفته جواب ایمیل داده بود و گفته بود بهم واتس اپ پیام بده رو هم بذاریم استاد رنا. خب من هنوز بهش پیام نداده م ولی دیگه امروز پیام میدم، چون حتی بخوام برم هم، باز یکسال اینجا علافم و بهتره یه کاری کنم تو این یه سال. 


بعد گره دوم که در کدم افتاده بود و حل نمیشد. کلا پاکش کردم از اول نوشتم و خدایا! باورم نمیشه! نه تنها مشکلم حل شد بلکه به سرعت نور هم میخونه!! بعد یکی از دوستام هست که بهش پیام میدم هر وقت سوال داشته باشم و ازون میپرسم ( چون تنها همکلاسی ایه که در حال حاضر میتونم ازش سوالامو بپرسم و با حوصله هم جوابمو میده). دیشب تو دلم گفتم خدایا چرا همیشه منم که از بقیه سوال میپرسم؟ یه بارم من از اونا بهتر باشم اونا از من بپرسن. بعد دیدم بلافاصله پیام اومد برام، در واقع یه پلات باید رسم میکردیم و من توش مشکل داشتم، قبلا ازش پرسیده بودم، پیام داد گفت پلات من این شده. گفتم اووو کجای کاری تو! مشکلم حل شده پلاتمم خوشگلتر از مال تو شده :)))) دیگه براش توضیح دادم که چیکار کردم. بعد دوباره گفت این کد من خیلیییی کنده، و گفتم منم همین مشکلو داشتم از += استفاده نکن تو کدت ترجیحاً. خلاصه که یه خورده احساس کردم نه بابا منم یه چیزایی بلدم :)))) 


خلاصه که دم پرودگار گرم. هوامونو داشته باش چونکه تو این روزگار قمر اندر عقرب فقط تو رو داریم. 

  • نورا

نظرات  (۷)

الان من اینجوریم فقط 🙂🙂🙂🙂🙂

پاسخ:
^-^ منممم :))))))) باورم نمیشه به این سرعت! 

خدا رو شکر ^_^

پاسخ:
*-* واقعاً خدا رو شکر میکنم‌. ببینیم حالا ادامه داستان چی میشه :)) 
  • دخترمعمولی
  • چقد خووووب :)

    ان شاءالله بقیه اش هم خوب پیش بره و خوشحال بشی :).

    پاسخ:
    فقط همین زبان نگرانم میکنه. امیدوارم هرچی خیره پیش بیاد. ^-^
  • زندگی در خیابان بیست و چهارم
  • به به :) ایشالا زود زود با خبرای بهتر پست بذاریییییی 

    ایشالا این پروسه و استرسش قسمت منم بشه به زودی =))) 

    پاسخ:
    از الان خودتو بنداز تو استرسش که بعدا این استرسای شدیدو نکشی :))) تا چشم بذاری ارشدت تموم شده. و اگه بخوای بری سال بعد باید ازمون زبان بدی و اپلای کنی. 

    چقدر جالب اون استاده بله فهمیدیم گویا بود:) پس ایرانی هستند استاد؟ فارسی باهات اون ده دقیقه را صحبت میکرد؟ وااای اپلیکیشن فی زور داره! 

    به سلامتی موفق باشی

    پاسخ:
    بله بله ایرانیه. ایمیل انگلیسی دادم ولی فارسی صحبت کردیم تلفنی. 
    البته میدونی واقعا مبلغش زیاد نیست، ولی خب اوضاع ایران جوریه که برامون خیلی سنگین میفته‌. ده سال پیش اینجوری نبود. 
    متشکرم عزیزم ^-^ 

    می دونی یکی از بهترین دوست های منم درگیر کارهای مهاجرته و چند وقته دیگه هم آزمونشه...

     

    پست های تو رو که می خونم ناخوداگاه یادش میفتم و بغض میکنم... اینکه دیگه قرار نیست ببینمش... قرار بود این سال آخر حسابی خوش بگذرونیم با هم و کلی برنامه داشتیم کرونا هم اومد همه اشون خورد بهم مخصوصا که اون دوستم شدیدا حساسه و اصلا بیرون نمیاد از خونه... هی... 

     

     

    پاسخ:
    آره متاسفانه آدم با مهاجرت چیزای زیادی رو هم از دست میده. کاش اینجا شرایط بهتری وجود داشت که همه به رفتن فکر نمیکردن.
  • غریبه ‌‌‌‌
  • خب من یه مدت نبودم و چون از آخر شروع کردم به خوندن هنوز گیجم :))

    ولی مشخصه خبرهای خوبی بوده و هست و باشه ان شاءالله :) 

    پاسخ:
    :)))) آره باید از اول به آخر بخونی. 
    انشالله که همینطور باشه *-* 
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    آخرین نظرات
    • ۸ ارديبهشت ۰۳، ۱۵:۱۱ - 🌺آسیــ هــ💚
      مرسی .
    نویسندگان