فوق ماراتن

پله دوم

سه شنبه, ۹ دی ۱۳۹۹، ۰۲:۰۲ ب.ظ

خب در همین لحظه تست دولینگومو هم دادم و راستش به نظرم خیلی بد بود. یعنی اصلا نفهمیدم چطور به سرعت تموم شد! و میدونید دیگه تستش adaptive هست، یعنی اگه درست جواب بدی هی سوالا برات سخت تر میشن، و ازونجایی که حس کردم سوالام زیاد سخت نبودن، فکر میکنم نمره م زیاد خوب نمیشه. نمیدونم. خداکنه حداقل 120 بشم. بهش فکر نمیکنم. جواب تست طی 48 ساعت اینده میاد. 


استاد آمریکایی ( بیاید اسمشو بذاریم هدیه)، ایمیل داد و گفت اپلیکیشنت به دستم رسیده ( که این یعنی از کمیته عبور کرده)، و یه مصاحبه بیا بذاریم، البته ایندفعه رسمیه و با بقیه دانشجوها مقایسه میشی. گفت بگو چه ساعتایی وقت داری، منم گفتم من وقتم ازاده کلا { در واقع وقتی که مشترک داریم آزاده برا من، چون وقتی من کلاس دارم اون خوابه}. و این چنین شد که قرارمون شد 6 ژانویه (چهارشنبه هفته بعد). یه چندتا ویدیوی مصاحبه دکترا دیدم، هرچی ریسورس توسایتش گذاشته بودو هم دیدم، یه مقاله شو شروع کردم به خوندن، ویدیوهای استاد قبلیشو دیدم، و امیدوارم از پس مصاحبه بر بیام. دفعه پیش با هم فارسی حرف زدیم و خوب بود، ایندفعه حتما میخواد انگلیسی حرف بزنه و من از الان یکم استرسشو دارم. هرچند تو رشته خودم خیلی راحت تر میتونم حرف بزنم، بازم استرسه از جونم نمیره. 


از طرفی دیگه آزمون آیلتسمم نزدیکه، باید برا اونم جدی تر بخونم. هرچند به نظرم اون خیلی راحت تر از دولینگو اومد، دولینگو وقتش خیلی محدوده و من تا میومدم تازه فکر کنم وقتم تموم شده بود :))))) ایلتس خیلی راحت تره حس میکنم. نمیدونم. 


تی.ای مهربونمون پیام داد گفت پروژه ت در چه حاله، منم گریه کردم گفتم اقااااا من بخدا خیلی بدبختم الان مصاحبه دارم ازمون زبان دارم. گفت که وقتشو استاد تمدید کرده اصلا غصه نخور، بشین زبانتو بخون میدونم نمره ش خیلی مهمه. بعدم گفت خودم کمکت میکنم زود جلو بره :(( باید یه روز بغلش کنم. 


حالا نتیجه ازمون بیاد باز میام خبرشو بهتون میگم! 


راستی! دختر داییم هم زایمان کرده. (این یکی هم دوقلو D:) خلاصه امسال همه دارن دوقلو میارن. تازه این سه قلو بوده، یکی از قل ها رشد نکرده از همون جنینی و شبیه یه زائده فقط بیرون اومده. ولی جفتش تشکیل شده بوده. 


تا اخبار بعدی بدرود ! 

  • نورا

نظرات  (۱۰)

  • دچارِ فیش‌نگار
  • سلام

    پاسخ:
    و علیکم السلام :) 

    خوبه که زودی نتیجه آزمونت میاد و البته خوبه که آیلتس رو هم داری.

     

    چقدر خوشحال شدم که هدیه میخواتت :)  انشالله که تا آخر خوب پیش بره. 

     

    و آفرین که قدم قدم جلو میری و فکر میکنی. اینجوری هم استرست کمتر میشه و هم تمرکزت بالاتر میره. 

     

    آخی چقدر دوقلو:)  قدمشون مبارک باشه. هر چی امسال مرگ و میر بر اثر کرونا داشتیم دختردایی هات دارن با دوقلو آوردن جبران میکنند :) 

    پاسخ:
     امیدوارم خراب نکرده باشمش  🙈

    صبا به نظرت این خواستنه؟ من هنوزم نمیتونم ازش مطمئن باشم. میترسم یهو بگه نه تو کیس مناسب ما نیستی. 

    آره مجبورم‌. استرسم به حد کشنده رسیده. باید کنترلش کنم. 

    آره تازه دو نفر دیگه هم در راه دارن. اونا باید دید چی میشن :))) البته اونا عروس‌های خانواده هستن. اینا چهارمین دوقلوی فامیلمون بودن از ابتدا تاکنون. باید برم ببینم دوقلو آوردن ژنی چیزی داره یا همینطوری پیش میاد. 
  • سرکار علیه
  • چه اخبار خوشحال کننده ای! *-* حالم خوب میشه روزای خوب بقیه رو میبینم ^^

     

    پاسخ:
    ^-^ امیدوارم به جبران سال سختی که داشتیم سال بعد برا همه همراه با خبرای خوش باشه 

    وای دوقلو •-•

    من الان ضعف می کنم ....

    پاسخ:
    البته بزرگ کردن دوقلو واقعا واقعا سخته. از چشم همسایه شیرینه :)))
  • دخترمعمولی
  • چه خبرای خوبی. ان شالله نتیجه ی همه ی امتحانا و مصاحبه هات عالی باشه و خودت انتخاب کنی راحت کجا دوست داری درس بخونی :).

    پاسخ:
    امیدوارم معمولی جان. باید بیام تجربه های شما از مصاحبه دکترا رو بخونم 🙈

    واقعیتش این هست که نتیجه قطعی نیست ولی خب همین که تا اینجا پیش رفتی یعنی جای امیدواری هست و انشالله که تا آخرش خوب پیش میره.

     

    ازش پرسیدی تو مصاحبه ت غیر از خودش کیا هستند؟

     

    دوقلویی اگر همسان نباشند ژنتیکی هست. 

    پاسخ:
    انشالله.

    نه. یعنی چون با ایمیل خودش پیام داده بود، من فرضو بر این گرفتم که فقط خودشه. و اشاره ای هم نکرد که کس دیگه ای هم هست. هرچند لینک زومی که برام فرستاده، لینک رسمی دانشگاهه. بهرحال من خودمو آماده میکنم که هم سوالای تخصصی و هم سوالای کلی بخواد بپرسه/بپرسن. به نظرت خیلی فرق داره که تنها باشه یا چند نفر؟ 

    اره همسان نیستند. البته این سه قلوهه، دوقلویی که زنده موندن همسانن، اون یکی ناهمسان بوده. پس ژن دوقلو داریم :))) 

    من وقتی طرف میگفت بیا مصاحبه ازش می پرسیدم تو مصاحبه ت چیا میخوایی بپرسی یعنی جنرال هست یا تخصصی. 

    اگر جنرال هست الکی وقت نگذار رو تخصصی.

    و به نظرم بپرس کیا تو مصاحبه هستند هر چی اطلاعاتت بیشتر باشه بهتره و آمادگی همه چی رو داری و کمتر هول میکنی.

    پاسخ:
    این دقیقا چیزیه که گفته در مورد مصاحبه : 
     I would like to set up a time for us to meet and talk about research projects, your areas of interest, and the fit between us. This will be a more formal talk than the last time, as I am setting similar talks with other students who showed interest in joining my research group.


    اوکی پس با خودش تنها هست  و تخصصی و البته خیلی هم رسمی نیست و همچنان دوستانه! 

    پاسخ:
    خب پس خیالم راحت شد ^-^
    مرسی از راهنمایی های همیشگیت :* 
  • زندگی در خیابان بیست و چهارم
  • وااای دوقلو :)

    من یه خواهر برادر دوقلوی غیر همسان دارم و باید بگم دوقلو داشتن خیلی سخته ، خدا به دختر داییت توان اضافی بده :) 

     

    * راستی ، لینکت کردم حسنا جون

    پاسخ:
    وااای چه جالب ^-^ حالا خودت بزرگتر از اونایی یا کوچیکتر؟ 
    حالا اینم تازه بگم که دخترداییم، یه بچه دیگه داره که چهارده ماهشه، و این بارداریش خارج از برنامه(؟) بوده. و عملاً سه‌قلو داره بنده خدا. دو تا از خواهراش رفتن که کمکش باشن. 

    * :) 
  • زندگی در خیابان بیست و چهارم
  • منازشون کوچیک ترم ولی اختلافمون خیلی نیست. ۳ ساله :)) 

    واقعا دختر داییت احتیاج به کمک دارن. من یکی از دوستام بچه ی اولش دوقلو شد و ۴ ماه خونه مامانش موند :) بعدش قشنگ میشه ولی . دوتایی بزرگ میشن *___* 

    پاسخ:
    چه خوب که اختلافتون کمه ^-^

    آره دقیقا دختر داییمم رفته خونه داییم اینا و با توجه به کرونا احتمالا تا عید حداقل هست همونجا. :)))
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    آخرین نظرات
    • ۸ ارديبهشت ۰۳، ۱۵:۱۱ - 🌺آسیــ هــ💚
      مرسی .
    نویسندگان