فوق ماراتن

پله ششم

جمعه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۹، ۰۲:۴۱ ق.ظ

نمره زبانمم اومد و باید بفرستم دانشگاه. تقریباً طبق پیش‌بینیم بود، حتی یکم بهتر. اورالم ۷.۵ شده بود، رایتینگ ۶.۵، اسپیکینگ ۷، لیسنینگ ۸ و ریدینگ ۸.۵. استادمم دوباره ایمیل داد گفت که تو همین هفته دانشگاه احتمالاً نامه رو میفرسته برات. 


از طرفی ما یه پروژه داشتیم که ددلاینش دیروز بود؛ بعد استاده حتی خودش یه بار هم ران نکرده بود!! کلییی من مشکل خوردم هی پرسیدم ازش. ولی تو سوال آخر حتی خودشم بلد نبود باید چیکار کرد :// دیگه گفت از دانشجوم بپرس، شماره‌شو بهم داد. منم پیام دادم و حرف زدیم و اونم نمیدونست. آخرش گفت دیتا رو برام بفرست ببینم راهی پیدا میکنم. هنوز که جواب نداده. حالا حتی با اینهمههههه سختی استاد نمیخواست تمدید کنه ددلاینو! یه روز فقط تمدید کرد اونم با چه جریانی :)))

یکی از بچه‌ها ( اسمشو بذاریم حسن) چند روز پیش تو گروه یه پیام بلندبالا نوشت که لطفا تمدید کنید ددلاینو، بعد استاد ریپلای کرد "نه". ( دقیقا همین یه کلمه). حسن هم بنده خدا شکلک غمگین گذاشت. استاد خندید گفت برو تو افق محو شو :))) اونم اموجی افق و دویدن گذاشت و تو افق محو شد :))))) 

بعد دیروز که استاد فهمید مشکل اساسیه، یه ویس تو گروه فرستاد و گفت فلان سایتا رو هم امتحان کنید. حسن دوباره پیام داد که استاد لطفا تمدید کنید. قبل از اینکه استاد چیزی بگه من ریپلای کردم "نه" :))))) یه پوکرفیس فرستاد، گفتم شوخی کردم میخواستم ببینم چه حسی داره :)))) بعد استاد خندید D: منم پیامامو پاک کردم. استاد گفت خانم حسنا جوابتو داد دیگه. حسن هم دید پیام من پاک شده از موقعیت استفاده کرد گفت مرسی استاد :))))) و سریع برگشت به من گفت گفته بودین بله دیگه؟ منم خندیدم گفتم هرچی شما صلاح بدونین. و خلاصه با اینهمه مسخره بازی استاد گفت باشه بچه ها یه روز تمدید میکنم D: 


فردا اولین امتحانمه. روز بعدش یه ارائه دارم که به جای امتحانه و سه شنبه هم یه امتحان دیگه. اخریشم شنبه هفته بعده. حالا همین درسی که فردا و سه‌شنبه امتحانشه، هفت هشتا استاد داشته. یکیشون علاوه بر امتحان گفته بود گزارش تحلیلی یه مقاله‌رم بنویسید. و ددلاینش دوشنبه بود. من دیروز تو کانال دانشگاه دیدم که یه اطلاعیه زدن نوشته که مهلت وارد کردن نمرات برای دانشجوهای کارشناسی 10 روز بعد از اخرین امتحان و برای تحصیلات تکمیلی 45 روز بعد از آخرین امتحانه. و این در حالی بود که همه استادا به ما گفته بودن 10 روز بعد از اخرین امتحان فرصت داریم. خلاصه، من به همین استادی که تحقیق باید براش بفرستیم ( استاد مدعوه) پیام دادم و گفتم اینجوریه، فکر کنم میتونیم عقبتر بندازیم ددلاینو ( چون خودش قبلا گفته بود یه هفته قبل از اخرین مهلت باشه برا من خوبه). اون گفت باید استاد خودتون تایید کنه، منکه به سامانه دسترسی ندارم. پیام دادم به استاد اصلی درس، اونم گفت به ما همون 10 روزو گفته ن ، پیام دادم به مسئول آموزشمون، اونم گفت همچین چیزی به ما ابلاغ نشده.

 دیگه پیام دادم به معاون آموزشیمون، اولش که گفت نه و به ما همون 10 روزو گفته ن. گفتم خب من از کجا الان صحت این شیوه نامه رو پیگیری کنم. گفت که از همونی که براتون "شیوه نامه" فرستاده بپرسید. منم ناراحت شدم از اینکه شیوه نامه رو تو کوتیشین مارک آورده بود، رفتم خودم گشتم تو سایت دانشگاه پیداش کردم و براش فرستادم. گفتم بفرما اینجا نوشته. بعد گفت خب از دست ما چه کاری بر میاد؟ ما طبق سامانه جلو میریم. گفتم خب دقیقا سوال منم همینه، منکه به سامانه دسترسی ندارم، فقط دارم میپرسم ایا این بخشنامه تو سامانه اعمال شده یا نه. بعد دیگه یه اسکرین شات از درسای خودش برام فرستاد. گفت اره انگار که درسته چون مهلت درسای منم تا 10 اسفنده. گفتم خب خدا خیرت بده!

 بعد به استاد اصلی پیام دادم گفتم معاون اموزشی اینجوری گفته، شما هم میشه این درسو تو سامانه چک کنی؟ اونم گفت اوکیه ولی 10 اسفند دیره، تا 30 بهمن من بهتون مهلت میدم. منم گفتم خیلیم عالی. دیگه با بچه ها یه تاریخ هماهنگ کردیم و خلاصه ددلاینو بردیم به 23 بهمن. ولی واقعا خداروشکر که همه چی مجازی شده. وگرنه اینکار دقیقا دوندگی بین چند تا ساختمون و بالا و پایین رفتن از هزارتا پله بود قبلنا :))))) 


احساس میکنم در این مورد عوض شده اخلاقم، قبلا اگه بود میگفتم ولش کن بابا حوصله دردسرشو ندارم. ایندفعه تا درست نشد ولش نکردم. هرچند به اینکه ددلاین سه روز بعد بود و هنوز هیچ کاری نکرده بودم هم بی ربط نبود. 

  • نورا

نظرات  (۷)

واوووو، نمره آیلتست خیلی خوووب شده، آفرین به دختر گلم.

 

ایشالله که امتحانات هم خوب میدی و پروژه‌ هام بخیر و خوشی تحویل میدی و تمام.

آفر دانشگاه برات بیاد دیگه میری تو پروسه ویزا🤩

پاسخ:
خیلی خوب هم نه حالا :))) ولی خب قابل قبوله. بیشتر از اینم نخونده بودم. 

واقعا لحظه شماری میکنم این امتحانا تموم شه رااااحت شم از دستشون! 
فکر کنم مامان بابام که دلشون نمیخواد به این زودی برم تو ویزا :)))) حسابی به خرج میفتن 

چه خوب، تبریک میگم!

پاسخ:
متشکرم *-* 
  • دخترمعمولی
  • خب خدا رو شکر که نمره ات اومد و خوب بود :).

    ریدینگ و اورالت دقیقا مثل من شده :).

    ولی  واقعا آفرین بهت، امیدوارم بقیه اش هم عالی پیش بره و چند ماه دیگه سر درسای جدیدت باشی :).

    پاسخ:
    خداروشکر واقعا اره
    ااا چه جالب *-* 
    مچکرم. وای نه الان به درسش بذار فکر نکنم :))))) 

    وای عااالیه نمره آیلتست. امیدوارم همیشه همینطور موفق باشی. :)

    به به چه کیفی داره دریافت اون نامه، پیشاپیش مبارکت باشه. :)

     

    اتفاقا داشتم مکاتباتتو میخوندم با استاد و معاون آموزشی و ... گفتم باز خوبه مجازی انجام شده، وگرنه تا الان چند کیلو لاغر شده بودی در اثر دوندگی. خوشحالم که بالاخره یه کم فرصت رو بیشترکردن.

    پاسخ:
    متشکرم. امیدوارم شما هم موفق باشین هر جا هستین *-*
    هنوز باید به چشم ببینم تا باور کنم D: 

    آره ازین لحاظا مجازی خوب شده. هرچند که انقدر حجم درسا زیاد شده که اوه! من همون دوندگی حضوری رو به این حجم از درس ترجیح میدم. 
    ولی خب واقعا سیستم الکترونیکی دانشگاه یه تکونی خورد و از اون کاغذبازی بیرون اومد الحمدلله

    سلام

    .انشالله که امید به خدا ویزات سریع بیاد ولی یه سوال برام پیش اومده شما برای  ارشد پذیرش گرفتید؟ بعد مدرک دیپلم وکارشناسی وریز نمرات رو دانشگاه بهتون میده ؟ چطوری میشه گرفت؟ ضمانت می گیرن یا پولشو آزاد حساب می کنن؟

    پاسخ:
    سلام
    نه دکتری. بله باید پولشو بدیم به دانشگاه. 

    آفرین نمره ی آیلتست عاااالیه:) 

    باز هم دست راستت رو سر من :))) 

    (اینقدر این جمله را بگم که براش یه جوابپیدا کنی خخخ)

    پاسخ:
    متشکرم *-*
    :))))) ای بابا 
  • زندگی در خیابان بیست و چهارم
  • خیلی مباااارکه جسنا جون . واقعا خسته نباشی حسابییییی

    میتونم بپرسم از روی چه منابعی میخوندی برای ایلتس ؟ و اینکه فقط سلف استادی بودی ؟ یا کلاس هم رفتی ؟ واقعا ترکوندی اخه :)*

    پاسخ:
    ممنون عزیزم *-*
    یه ویدیو در موردش گذاشتم. من یکم کمبریدج تست زدم ( یک کتاب و نصفی) ، ولی یوتیوب زیاد فیلم دیدم و با همونا تمرین کردم. اینجا میتونی ببینی 
    نه کلاس نرفتم. ولی همونطور که تو ویدیو هم گفتم زبان خوندن یه چیز مستمره، من همون سطحی که بودم نمره م هم همون شده، این یکی دو ماه خوندن تاثیر چندانی رو نمره م نذاشته به نظرم. اگه میخوای واقعا سطحتو تغییر بدی باید حداقل از یکی دو سال قبل شروع به خوندن کنی و کلاس بری. 
    و اینکه من نسبت به دوستام نمره م کمتر هم شده. بنابراین زیادم نترکوندم :)))) ولی خب برا دانشگاه همین کافی بود. 
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    آخرین نظرات
    • ۸ ارديبهشت ۰۳، ۱۵:۱۱ - 🌺آسیــ هــ💚
      مرسی .
    نویسندگان