فوق ماراتن

ترس

سه شنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۸، ۰۵:۱۶ ق.ظ

و می‌رسیم به ترس. ترس از تغییر کردن. ممکن است آنچه امروز برایش می‌جنگم فردا کنار بگذارم؟ این جنگ تا کجا ادامه دارد؟ 


خدایا مرا در راهم ثابت قدم بگردان. تنها تو از نیتم آگاهی و تنها به تو پناه می‌برم. از تو می‌خواهم جانم را از من بگیری، پیش از آنکه بخواهم تردید کنم؛ و سختی‌های دنیا را به من بچشانی، پیش از آنکه خوشی‌ها اراده‌ام را سست کنند. 


مرگ شیرین است، اگر با زنده ماندن بخواهی آدمی شوی که نمیشناختی‌...

  • نورا

نظرات  (۲)

دلیلی نداره که اون آدمی که نمی شناختی آدم بدی باشه.

ترست رو درک میکنم و دقیقا می فهمم چی میگی. ولی تجربه من میگه آدمها معمولا یواش یواش تغییر میکنند بخاطر همین ترسناکی ش وقتی توش هستی دیده نمیشه :)
پاسخ:
دقیقا ترسناکیش همینه که خودت متوجه تغییر کردنت نمیشی. 

ولی اگه اونی بشم که نباید بشم؛ دیگه آدم خوبی نیستم. 
دختر خوبم: معیارهای آدم خوب بودن خیلی فراتر از اونی هست که تا الان تجربه ش کردی و در موردش خوندی. 
پاسخ:
احساس می‌کنم آدما هرچی بزرگتر میشن معصومیتشونو از دست میدن، دوز و کلک یاد میگیرن، سواستفاده یاد میگیرن، ظاهر و باطنشون از هم دور میشه
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
  • ۸ ارديبهشت ۰۳، ۱۵:۱۱ - 🌺آسیــ هــ💚
    مرسی .
نویسندگان