فوق ماراتن

اتفاق افتاد

دوشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۸، ۰۶:۴۲ ق.ظ

چیزی که دنیای بزرگسالی به من آموخته است " اتفاقی بودن " است. جادویی در کار نیست، هیچ دلیل پیچیده‌ای پشتش نیست، اتفاق‌ها مثل تاس می‌افتند و در دایره‌ی زندگی تقسیم می‌شوند. 


یادم هست یک‌بار احسان علیخانی یک مرد " از مرگ برگشته " را آورده بود. مرد جمله‌ای گفت که به شدت با آن مخالف بودم. وقتی از او پرسیدند هرگز نگفتی چرا من ؟ گفت زندگی مثل یک صفحه‌ی بازی است، کسی تاس‌ها را می‌ریزد و طبیعی است بعضی‌ها خوب و بعضی بد می‌آورند. آن‌زمان خیلی با حرفش مخالف بودم. می‌گفتم آفرینش بی‌هدف نیست، اینکه می‌گویی آن خدایی نیست که هر کارش با حکمت است.


 اما اینروزها کمی با او موافقم. و بیشتر او را درک می‌کنم. نه اینکه حکمتی در کار نباشد، اما حس می‌کنم؛ حکمت خداوند همیشه در پس حادثه نیست، بلکه درون آن است و بعد از آن است... آن وقتی که احساس می‌کنی مهم نیست عدد روی تاس تو چند امده، خدا در هر هزار وجه حادثه حضور دارد ...


دنیای کودکی جادویی بود، و دنیای بزرگسالی به سختی دارد واقعی می شود ...

  • نورا

نظرات  (۲)

تب های بالای صفحه رو بسی دوست داشتمی :)

خیلی خوبه که همه چی رو منظم یه جا آوردی
من یه سری کارام تو دفترچه کاغذیه، یه سری تو نوتهای گوشی، یه سری مطالب منتشر نشده وبلاگ و... 
یک عدد دخترِ شلخته! :))
پاسخ:
لطف داری عزیزم *__*

من کاغذی رو تا حد ممکن حذف کردم بخاطر محیط‌زیست. برا همین ناچارا همش اومده رو نوت گوشی و اینجا. 

بشین یه روز مرتبشون کن خیلی کیف میده ^__^ 
  • محبوب حبیب
  • جمله معرکه ای بود

    آن وقتی که احساس می‌کنی مهم نیست عدد روی تاس تو چند امده، خدا در هر هزار وجه حادثه حضور دارد ...


    پاسخ:
    :)
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    آخرین نظرات
    • ۸ ارديبهشت ۰۳، ۱۵:۱۱ - 🌺آسیــ هــ💚
      مرسی .
    نویسندگان