فوق ماراتن

دختری پشت همین پنجره‌ها می‌ماند...

سه شنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۸، ۰۹:۰۶ ق.ظ

یک غمی روی دلم هست، خدا میداند

که چه‌‌ها می‌رود از ذهن و چه‌ها می‌ماند


زخم‌هاییست که در آینه‌ام پیدا نیست

می‌چکد درد، ولی خاطره‌ها می‌ماند


راه‌مان از هم اگر دور و جدا نیست، چرا

هرچه من می‌دوم این فاصله‌ها می‌ماند؟ 


می‌دهی وعده‌ی آسانی بعد از سختی

آخرش می‌روم و این گله‌ها می‌ماند


  • نورا

نظرات  (۶)

خودت نوشتی؟ قشنگ بود
پاسخ:
بله :) لطف داری
وای. این شعر فوق العاده است
بهتون تبریک میگم. واقعا آفرین :))
مفاهیم خوب. قالب شعری مناسب ...
پاسخ:
شرمنده می‌کنید 🙈 
امیدوارم همینطور باشه
قالب وب رو خودتون ساختید؟ چقدر حرفه ای و خوب
پاسخ:
در واقع فقط ویرایشش کردم 🙈 
چقدر قشنگ نوشتین :)
من دنبال شاعرش میگشم! واقعا فوق العاده بود :) 
پاسخ:
لطف دارید :)
  • محبوب حبیب
  • تو شعر میگی حسنا؟
    عااااالی بودها
    فکر کردم از شعرهای فاضل نظریه.
    عاااالی عالی
    پاسخ:
    الان احساس اون نوعروسایی رو دارم که میرن خونشون از آشپزیشون تعریف میکنن D: خونه‌ی ما ها هم همین وبلاگامونه

    مرسی عزیزم لطفته :)
    احسنت به شما دختر گل.

    ذوق ادبی ت ستودنی ست و کلا هم که باعث افتخاری :*
    پاسخ:
    ممنون صبا جان، خجالت‌زده میکنی 🙈
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    آخرین نظرات
    • ۸ ارديبهشت ۰۳، ۱۵:۱۱ - 🌺آسیــ هــ💚
      مرسی .
    نویسندگان