فوق ماراتن

در باب بزرگسالی

شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۸، ۰۵:۳۳ ق.ظ

یکی دیگر از خصیصه‌های بزرگسالی من که کم کم دارم به آن دچار می‌شوم؛ علاقه به تکرار است. من هرگز کتابی را دوبار نخواندم، فیلمی را دوبار ندیدم، و همه چیز خیلی زود در نظرم رنگ می‌باخت. اما هرچه بزرگتر می‌شوم؛ انگار به دنبال نقطه‌ی امنی باشم، یا شیرجه در عمق، بیشتر به تکرار علاقه مند شده‌ام. شاید هم جلوه‌ای از ترس باشد، ترس از دیدن و خواندن و شنیدن و تجربه کردن آنچه ممکن است آزارمان بدهد. 

هربار جلوه‌ای تازه می‌بینم. دلم میخواهد همه چیز را به خاطر بسپارم. شاید دارم برای نسلی که تربیتش به ما گماشته می شود، پند و اندرز آماده می‌کنم.

از آهستگی لذت می‌برم. از چشیدن به جای بلعیدن. این‌ها نشانه‌های بزرگسالی است برای من.  

  • نورا

نظرات  (۳)

منم دوست دارم همین که هست باشه مگر اینکه شرایط بهتر بشه ..
شاید مقاومی به تغییر 
پاسخ:
مقاوم به تغییر نبودم، ولی اینروزا حس می‌کنم دارم بیشتر مقاومت نشون میدم

چه جالب فکر نمیکردم علاقه به تکرار بعدا ممکنه به وجود بیاد
پاسخ:
شایدم به وجود نیاد! آدم نمیدونه فردا چه احساسی قراره داشته باشه
از این جنبه بهش نگاه نکرده بودم. راست میگی. شاید....
پاسخ:
البته بزرگسالی برای هرکسی یه معنی‌ شخصی ای داره
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
  • ۸ ارديبهشت ۰۳، ۱۵:۱۱ - 🌺آسیــ هــ💚
    مرسی .
نویسندگان