فوق ماراتن

مومنون

شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۳۱ ب.ظ

وقتی بهشون لطفی میکنی نمیبینن، وقتی میخوای با کفاره‌های کوچیک متوجهشون کنی اهمیت نمیدن؛ به جای اینکه تشکر کنن که خدا اونا رو بخشیده، فک میکنن گناه کوچیکی کردن. 


= خدا ، سوره‌ی مومنون

  • نورا

نظرات  (۷)

خدا خیلی مهربونه خیلییی
پاسخ:
خیلی :( ادم همش شرمندشه
چه قشنگ :)
پاسخ:
:)
چه قشنگ، چه قشنگ

الهی که چنین نباشیم، الهی که شاکر باشیم 
پاسخ:
واقعا الهی آمین. 
امیدوارم خدا بهمون قدرت دیدن گناهان کوچیکمونو هم بده
آدمو به فکر فرو می بره واقعا.
خودت نوشتی یا از یه ترجمه خاصه؟!
این روزا می خوام با ترجمه علی ملکی قرآن رو بخونم. احساس می کنم با ترجمه های دیگه ارتباط برقرار نمی کنم!


پاسخ:
از همون ترجمه علی ملکیه D: واقعاً از وقتی قرآنو با اون ترجمه میخونم انگار خیلی برام ملموس‌تر و قابل فهم تره. البته جملات دقیقشو اینجا ننوشتم. مفهومشو نوشتم. 

آخ... خیلی مهمه.
واقعا که الهی آمین


+قرآن علی ملکی دوست دارم :))
واسه من آبیه :))
پاسخ:
مال من زرده 🙈
:)))) حدس می زدما :)
پاسخ:
D: 
  • سربازِ روزِ نهم
  • خواستم دنبال آیه ای بگردم که این رجمه اش هست

    قرآن رو باز کردم چنتا ورق خورد و قبل از اینکه شروع به ورق زدن کنم دیدم اول صفحه نوشته

    و لو رحمناهم و کشفنا ما بهم من ضر للجوا فی طغیانهم یعمهون

    جالب بود

    پاسخ:
    *__* واااای چقد جالب 
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    آخرین نظرات
    • ۸ ارديبهشت ۰۳، ۱۵:۱۱ - 🌺آسیــ هــ💚
      مرسی .
    نویسندگان